|  |  | TU-154M 15. 8. 2011 / 16:32 | |
|  | lidi pls potřebuju poradit s tu-154M tu z flightsim
když se začíná startovat energie mělo by se rozsvítit to zelené světílko označené na fotce jenže mě se nerosvecí koukal sem na spousty tutorialu dělal sem to přesně podle nich ae nepomohlo to co stím?? pls |
| |
|
 |  |  | TU-154M 15. 8. 2011 / 16:56 | |
|  | Nevidím nikde nápis Parking Brake takže to letadlo není zabrzděné. Tučko má připojený pozemní agregát jen když je zabrzděné takže ho zabrzdi a světýlko se rozsvítí  |
| |
|
 |  |  |  | TU-154M 15. 8. 2011 / 19:10 | |
|  | aha děkuju skusím to tam někde najít |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154M 15. 8. 2011 / 19:35 | |
|  | Parkovací brzda je na klasické simulátorové zkratce CTRL plus tečka. Pak by se ti měla dodávka elektřiny do RAP připojit a kontrolka se rozsvítí. I bez elektřiny z pozemního zdroje ale tůčko jde nastartovat, akorát musíš pustit TA-6A (APU), a připojit jeho generátor na síť. |
| |
|
 |  |  | TU-154M 15. 8. 2011 / 19:44 | |
|  | Tutoriál strana 7/15
Předstartovní příprava
Shift+3 nebo Clickspot D - Kliknutím na střední príčku v cockpitu otevřeme panel palubního inženýra.
1. Spínač hlavních akumulátoru – nahoru
Jestliže máme dostupný pozemní zdroj energie (V FS vždy, když stojíme a máme aktivní Parking Brake):
2. Připojení pozemního zdroje – nahoru
3. Zapojení usměrňovačů VU č. 1 a 2 – nahoru
....
Vzhledem k tomu, že defaultní nastavení FSky má zataženou parkovací brzdu, jsem to nepovažoval za nutné v tutoriálu nějak více rozvádět. |
| |
|
 |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 13:51 | |
|  | Ten tutorial jsem všude hledal a nenašel. která hodná duše by byla ochotna mi poslat tento tutoriálek k super letadlu na mail. předem díky
už jsem Dokonce jsem se dostal tak daleko že dokážu spustit motor do 30minut |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 14:33 | |
|  | Návod je uložený ve složce Flight simulator/Aircraft/PT_Tu-154M_cz/Info.CZ/Tutorial |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 15:05 | |
|  | HA. Já vůl to zapomněl vopatchovat na 1.2 verzi. tak proto jsem to tam neměl |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 15:40 | |
|  | Já jsem poprvé startoval přes hodinu a půl a teď to zvládám průměrně za 15-20 minut. Rekord mám 12. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 16:22 | |
|  | Jakej je vůbec pérákovskej rekord startování tůčka se vším všudy podle komplet checklistu? Myslím, že to tu kdesi bylo..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 17:10 | |
|  | Pokud si dobře pamatuji match z minulého roku u nás doma, tak Balooo a SONP to měli okolo 8minut. Z cold and dark do nahozené mašiny, připravené ke vzletu a to včetně tlakování kabiny. Já mívám 10-12 minut, když hodně kvaltuju, obvykle na něco zapomenu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 17:52 | |
|  | To je zajímavý já na něco zapomenu vždycky. Spustim si kontrolu podle checklistu a nikdy to neni OK
na IVAO se s tim ještě hnedka neprolítnu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 18:52 | |
|  | 07:10 do k vzletu připraven |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 19:07 | |
|  | Ja pocitam pro potreby planovani cca 10 minut i s rezervou. Vetsinou cekam na prohrati, jestli neroluju daleko. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 19:22 | |
|  | To já než to stihnu obklikat, tak mi to přesně jak skončím hlásí motory prohřáty... Jste borci klucíí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 22:34 | |
|  | Zvláštní, že zrovna v den, kdy jsou na přetřesu naše "TU-154" schopnosti, a v době, kdy už TU-154 v FSce téměř nelítám, bylo mé téměř pětileté snažení završeno asi 90-timinutovým polétáním na simulátoru TU-154 na Vnukovu. A dlužno podotknout, máme se co učit, posadil jsem to až cca na popáté a za moc to nestálo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 23:17 | |
|  | Fííha, tak totok bych chtěl mít jednou doma |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 16. 8. 2011 / 23:46 | |
|  | to rozhodně....myslím že je to nejlepší TUčko na světě je to nádhera....i to nahazování motorů..no strávil jsme tím před 4 roky docela dost času s tutorialem v ruce ale stálo to za to jen no poněkud blbne ten update.... vše udělám ale když přidám plyn při prvním rozjezdu tak se akorát zvednou otáčky a ani se nehne...(park. brzda samozřejmě vypnuta) tak nevím kde je problém..asi nebudete někdo vědět co? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 05:54 | |
|  | Mozem sa maximalne podelit s postupom mojej instalacie aj s updatmi, ktora mi funguje bez problemov:
1, najprv rusky TU-154M
2, potom CS verzia
3, rusky update
4, CS update
....funguje aj vo win xp, aj vo win vista(vsetko 32 bit)
Zdravim.
Milo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 06:07 | |
|  | ....tak co na to povedat....to tam maju vazne este simulator na tuto uzasnu masinu?Zaaaavidiiim....
Je to normalne analog, alebo ako to tam vlastne maju(ja som nejake foto z toho simu aj nasiel-vid.historia).Tak to by som si fakt doprial.....super.
Zdravim.
Milo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 06:25 | |
|  | Je to pochopitelně plný analog, s novou digitální vizualizací. Původně ale prý klasická vizualizace ve formě kamera nad krajinkou a televize před pilotem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 07:45 | |
|  | ....ach ta krasna doba analogova ....niekde som to cital, citujem:"Pocitace nam pomahaju riesit problemy, ktore by sme nemali, keby sme nemali pocitace...."
Ale k veci, musel to byt asi zazitok, si to takto skusit...ak to nie je tajomstvo, ako sa da do takeho Vnukova dostat sa az k ich simu?(nie som ziadna kontrarozviedka.... )...len uprimne a neskodne zavidiiiim.
Zdravim.
Milo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 08:01 | |
|  | ...som to nasiel nejake foto v mojom archive co sa mi niekedy podarilo najst na nete, naozaj to vyzera takto(vid.priloha)?
Zdravim.
Milo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154M 17. 8. 2011 / 12:45 | |
|  | No jo, když jste si zapomněli rozsvítit, tak se nediv! |
| |
|
|