| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 13:47 | |
| | Nie že by som sa kcel chváliť, ale mám novú hračku
Je to rozdiel oproti starej kancelárskej. hlavne ma nebolia kríže
Otázka: kto uhádne z akého éra to pochádza ?
|
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 13:55 | |
| | Z éra nevim, ale připomělo mi to, že musím za 14 dní k zubaři. :-/ |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 16:31 | |
| | Presne to iste napadlo aj mne, ked som zbadal ten screen...zubar
|
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 14:32 | |
| | Neni to spojene s toaletou???
Ale teraz vazne, tresknem iba, je to z Mi-1 ? |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 14:57 | |
| | Ale Dandee, kua v Mi-1 je len taká vanička.
Podotýkam, že som to neukradol z piešťanskej "GYNDY", tam so ženou nechodím
toto je Mi-1:
|
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 14:43 | |
| | Co na to navstevy? |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 16:03 | |
| | tohle mne zajímá...
zkusím dedukci:
1) je to křeslo z dost sofistikovaného éra, žádnýá andula, protože to má dvě páčky na úpravu polohy - asi výšku a sklon opěradla - kdoví, zda to v originále nejezdilo v kolejničkách doprava-doleva.
2) je to z ňákýho éra, co má sloupek - takže určitě ne Airbus, DC-3, Il-14, Il-18...
3) šedá barva ukazuje spíš na západní provenienci, ale výjimky se konají (vojenská zelená to není, ani stará černá...)
4) koženkový potah nutně vedoucíé k absolutnímu zapaření perdele napovídá spíše na ruský stroj...
5) pro ruský stroj by taky svědčilo to, že to se u nás asi dá snáz ¨sehnat (kdepaks to schrastil, panáčku, takovýhle kousky na e-bayi dob Evropy většinou neposílaj )
6) jestli se dobře pamatuju, An-12 mu područku, to to nebude...
Takže buď nějaká plácnu tedy taky od boku: buď An-24/26 nebo Tu-134
He? |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 16:04 | |
| | ps. omlouvám se za překepy, vychrlil jsem to rychle - škoda, že nefunguje edit...
|
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 16:12 | |
| | | |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 18:55 | |
| | Andula 24,26 to nebude , bo kreslo z Anduly vyzera takto, a hlavne je calunene,ma opierky a sedi sa na nom celkom dobre.
Tato Andula uz bohuzial nie je medzi nami aj s 42 vojakmi. |
| |
|
| | | "nové" pilotní kreslo a utajená konzole 21. 9. 2010 / 16:47 | |
| | BTW co to tam máš vlevo na okraji obrázku... to vypadá zajímavě (s tlačítkama, točítkama a páčkama)- co je to za konzoli? |
| |
|
| | | | "nové" pilotní kreslo a utajená konzole 21. 9. 2010 / 16:54 | |
| | | |
|
| | | | | "nové" pilotní kreslo a utajená konzole 21. 9. 2010 / 20:39 | |
| | Jo, to jó... (tichá závist ) |
| |
|
| | | | | "nové" pilotní kreslo a utajená konzole 22. 9. 2010 / 07:40 | |
| | | |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 19:02 | |
| | Kde se dá takový hezký sic sehnat? |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 19:02 | |
| | L-410 ? |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 19:10 | |
| | Taky bych řekl že je z Turboletu |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 19:13 | |
| | EE,kolego, tam je tiez calunene ako na Andule.
Opäť dolozim. |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 19:14 | |
| | ještě jedno E a je to Pepek Č DDD |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 20:46 | |
| | Idem este raz hadat.Je to z nejakeho pasoveho traktorika do snehu,/ratrack/,ten vyrez je na pohyb "rajcakov". Bo na lietadlo sa mi to zda hodne nepohodlne a jednoduche. Či?
I ked ty,co mas pod palcom hektare lietadiel,by si mohol aj zo sucka stolicku zobrat. |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 20:47 | |
| | Já bych řekl že to z letadla bude když to má mezi nohama ten výřez na knipl/berany... |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 20:53 | |
| | uvadzal som,ze ten vyrez moze byt aj na pohyb rajčákov.Pasove vozidlo ma na riadenie take dve velke paky,s ktorymi pribrzduje ten ktory pas,aby zatocil do strany.Takze preto sa mi tam hodil aj traktor. Ovsem netrpezlivo ocakavam , z coho ze to moze byt. |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 20:53 | |
| | Mně to žere, že jsme na to ještě nepřišli....
ten primitivní tvar je stejnej jako u ATR, ale v ATR (jestli se dobřen pamatuju) jsou:
1) jiný páčky (ale jsou tam taky páčky!)
2) vanička pod sedákem je nejtovaná jako lokomotiva
3) chybí díra po sklápěcí opěrce, ta by tam někde musela být
4) chybí díra po upínacích pásech (které jsou chycené na sedačce).
5) z toho upřesňuji poslední dedukci - sedačka nebyla určena pro ježdění do boku, jinak by na ní musely být montážní body na pasy.
6) koženka může být dodaná později (sedačka ze šrotištěm polstr nově potažen)
Hmmmmm... Tak co teda? asi začnu probírat obrázky!
|
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 21:50 | |
| | podle toho provedení soudím spíš na nějaký jeřáb, nebo něco podobnýho |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:04 | |
| | No, mám čím dál tím silnější stejný dojem - pilotní sedačky jsou vesměs o něco složitější (pokud njde o historické trubkové konstrukce z let čtyřicátých...)
ale kdo ví? teda napnutej jsem jako kšandy...
je fakt, že mnoho letadel, jak je známe dnes, jsou již vypiplané a čtyřikrát modernizované týpky, ale jejich původní prototypové a časné sériové verze tak propracovány nebyly. Dnes skoro žádné letadlo nemá opěrku zad "jen pod ramena" - v 50. a 60. letech to bylo běžné. Skoro bez výjimky mají letecké sedačky "skelet" - trubkový, nebo vaničku (i na zádovou opěrku) a v ní nějaké hejble (ramenní pásy, opěrku lokte, kapsu na life-vest a podobně...)
Přesto se tu dá vystopovat jistá podoba. nezavrhuji jeřábnickou sedačku korečkového rypadla, ale myslím, že by taky mohlo (s jistým zamhouřením očí jít):
* přece jen o L-410 v nějaké původní verzi
* nebo Jak-42
* nebo Saab-340 nějaká stará verze...
A pokud ne tohle - krucajselement, tak to nejni z éra!
(co na to hypermačka - nebyla by nápověda?) |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 10:59 | |
| | Ešte pár detailov ak Ťa to zaujíma, aj keď po odhalení:
Je to o hodne staršie ako väčšina z nás! Bude to chcieť trochu zgenerálkovať. Bolo to ťažké uhádnuť. Ani Ja sám som tomu neveril, že by pajloti B-707 sedeli na niečom takom
|
| |
|
| | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 11:14 | |
| | | |
|
| | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:07 | |
| | No prostěs mne dostals !!!!! Gratuluju!
B-707-300... ten mně fakt nenapadnul (teda napadnul, ale hned zavrhnul, viz dole).
Je vidět, že jsi ta správná hyena v tu správnou dobu na tom správným místě!
Tak to má být!
Závidím, ale chválím jakoukoliv takovou aktivitu!!
------------
A teď pár odkazů, proč to NEMŮŽE být z B-707 (já ti samozřejmě věřím, tohle ber s rezervou, pokud se ti to zdá dlouhé, skoč na poslední odkaz ):
sedačka má páčky, ale ty jsou jiné, než na dostupných obrázcích sedaček B707:http://ww.airliners.net/photo/Boeing-707-123(B)/0670961/L/
http://ww.airliners.net/photo/Sabena/Boeing-707-329/1555432/L/
tvar opěradla je obecně jiný a všechny b707 mají ramenní pásy právě v opěradlech - to na té tvé sedačce nevidím:
http://ww.airliners.net/photo/Qantas-(Qantas-Foundation/Boeing-707-138B/1161156/L/
http://ww.airliners.net/photo/Boeing-707-123(B)/0537694/L/
http://ww.airliners.net/photo/Qantas-(John-Travolta)/Boeing-707-138B/0270079/L/
http://ww.airliners.net/photo/Boeing/Boeing-367-80(B)/0181469/L/
http://ww.airliners.net/photo/Boeing-707-131/0043600/L/
Originální B707 (včetně starých i mladých B707-300 a i B707 významných bukvičáků) sedačky totiž mají i za zády multifunkční vaničky - ty ale na tvé sedačce nevidím - že by zádový díl (s područkou a ramenními pásy) chyběl? Co se týče koženky - O.K., je to výkřik 50. let - v každém nověšjím éru je na tom nějaký potah, nejlépe chlupatý... (pod tím ta koženka asi může být). Doku:
http://ww.airliners.net/photo/Luxembourg---NATO/Boeing-E-3A-Sentry/1722526/L/
http://ww.airliners.net/photo/Luxembourg---NATO/Boeing-E-3A-Sentry/1730532/L/
http://ww.airliners.net/photo/JAT---Yugoslav/Boeing-707-351C/0021039/L/
http://ww.airliners.net/photo/Koda-Air-Cargo/Boeing-707-373C/0466612/L/
http://ww.airliners.net/photo/Koda-Air-Cargo/Boeing-707-373C/0466612/L/
http://ww.airliners.net/photo/Koda-Air-Cargo/Boeing-707-373C/0469468/L/
http://ww.airliners.net/photo/Untitled-(Johnsons-Air)/Boeing-707-321C/1446594/L/
Suma sumárum - ti frantíci, nebo kdo to provozoval tu nešťastnou herku, co dolítala v Blavě, teda měli fakt stařičkej rumplcojk, když tam měli úplně původní sedačky.... Nicméněš - a proto jsem B707 zavrhl hned na začátku, sedačka pro pilotza v kokpitu B707 má podle mého gusta vypadat takto::
http://ww.airliners.net/photo/Air-Restaurant/Boeing-707-321B/1501168/L/
¨
dík za pěknej kvíz! |
| |
|
| | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:16 | |
| | Ale to az budu dialkovo riadene z veze!!! Piloti uz nebudu potrebni.A na co aj? Aj ta robia iba prusery. ...Či? |
| |
|
| | | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:27 | |
| | Tak tak.
Budou jen povinně číst checklisty - to je to co nedělaj (a jak to pak dopadá - viz B737 v Rusku)
|
| |
|
| | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:29 | |
| | S tým posledným odkazom si ma odrovnal
Teba to musí baviť ku.a , obdivujem koľko času si tomu venoval.
Sedadlo je z toho B-707 !! Štítok to potvrdzuje, a nakoniec mám to od človeka ktorý ju vymontoval. Dokonca viem kto má druhú sedačku. Aj mna zmiatli chýbajúce ramenné pásy, ale tá haraburda nieje kompletná. Myslím, že tam ešte niečo chýba, kde tie pásy boli.
|
| |
|
| | | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 12:32 | |
| | No, myslím, že na tom letadle toho chybělo víc... (viz článek planes.cz)
))) |
| |
|
| | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 16:21 | |
| | no tak to koukám jakou "židli" měli v takovým éru |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:08 | |
| | z nejakej starej L410 ? mozno totalna blbost ale par krat som sedel v starej aj novej 410 a presne taka velka diera tam bola a este tam aj bola taka diera pod sedackou kde sa daju dat nohy ako je na obrazku .. |
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:12 | |
| | No, vždyť to tady píšu o 4 minuty před tebou. Ale tu "díru" (jestli myslíš mezi koleny) tu maj prakticky všechny pilotní sedsačky letadel, které mají řízení na sloupku (na sloupku mimo výše citovaných taky nemá caravelle - ta má rám jako dakota - a pak taky - kdo by to řekl - Mu-2 marquise - ta zas má berany na tyči do palubky, jako maj cessny... Taky ten výřez nemá Otter a Twin otter, protože ty maj ssloupek v prostřed, jako He-111, a volanty doprava doleva přehazovací...
Ale první verze L-410 to se mi taky zdá docela pravděpodobný (ale nemám nikde žádnou fotku, abych to mohl prověřit...) |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:14 | |
| | pardon ... nevsimol som si zatial sa mi nechcelo citat vsetky prispevky ...ale uz aj hladam fotku nejaku starsiu |
| |
|
| | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:19 | |
| | To se neomlouvej jen mně zrovna tohle téma teda fakt vrtá hlavou |
| |
|
| | | | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:25 | |
| | | |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 07:37 | |
| | Ta 410ka se mi nezda, nikde jsem tam nikdy zadny packy nevidel. Posouvala/ nastavovala se takovym velkym ozubenym kolem pod sedackou, vypadalo to stejne jako to kolecko na trim vedle pilota..
A pokud se nepletu, tak co stoji prvni prototypy v LKKU muzeu, tak jsou zlute a cervene hadrove... |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:26 | |
| | | |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 21. 9. 2010 / 22:55 | |
| | | |
|
| | | Home Cockpit - kde sehnat skelet? 21. 9. 2010 / 22:59 | |
| | | |
|
| | | | Home Cockpit - kde sehnat skelet? 22. 9. 2010 / 07:50 | |
| | To vyzera,ze mu to pristalo na dvore,kua za 4000 dolarov,taky vrak,vybrakovany,to je blazon. |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 07:52 | |
| | Nějaký větroň? Na ten je to ale asi moc těžké...
|
| |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 08:29 | |
| | jedine ten nakladny z 2.svet.vojny ... ,tam na nejakom kile nezalezalo. |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 08:47 | |
| | Myslíš ten, co měl v podvěsu tank? |
| |
|
| | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 08:47 | |
| | | |
|
| | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 19:05 | |
| | A kde je zbytek té kabiny? Moh bych poprosit adresu? |
| |
|
| | | | | Moje "nové" pilotní kreslo :) 22. 9. 2010 / 19:30 | |
| | Taky by mne zajímalo...
zjistil jsem jen, že:
"Každopádně letoun zůstal opuštěn a odstaven na letišti dodnes. Z letounu byla odříznuta pilotní kabina, která slouží snad někde v Trenčíně jako učební pomůcka."
a
"len si dovoľujem opraviť, že spomínaný B-707 bol vo februári 2005 rozobratý a odvezený, takže na letisku v súčasnosti už nie je."
(viz: odkaz výše na planes.cz) |
| |
|
|