Ahoj všem,
včera jsem v rámci IVAO World Tour 2004 letěl z VNKT (Kathmandu - Nepal) do VQPR (Paro - Bhutan). Podle mapy přistání vypadalo hrozivě (viz mapa http://www.ivao.org/members/WorldTour/fp/vqpr.zip ) a bylo to tak i ve skutečnosti. Letěl jsem s PMDG 736, lehce naloženou (přistávací rychlost na 40 klapky byla 123). Podle mapy mám ještě 5.7nm před patou dráhy výšku 13500ft, což je 6167ft nad výškou dráhy. Byl jsem již v přistávací konfiguraci, ale stejně jsem to nestačil vyklesat. Ještě jsem se musel dorovnávat do osy dráhy a to mi s klesáním nepřidalo. Letěl jsem to ručně ne s AP i A/T. Nalétnul jsem přesně podle mapy tj. 328st. od PRO. Je to vůbec možné to zaletět s Boeingem nějak obstojně? Pokud ano, jak by se to mělo letět?
Poraďte, zdálo se mi o tom celou noc ))
MT. |
|