Přesně tak, se širokoúhlým panelem, a abych vás navnadil a podráždil ty, kteří nevědí co to je ABSU, ARK, ARD, UŠ-3 atd., předkládám seznam úprav:
Přístrojové vybavení a panely:
drobné úpravy bitmap přístrojů
nové vzezření ovladače AGR
přesunutí ovladače výšky rozhodnutí na radiovýškoměru na správný ovladač
VKV stanice nyní fungují i jen na stejnosměrný proud (od akumulátorů)
v při letu v režimu GPS není již třeba spouštět NVU
anglická nápověda «tooltips»
změna vnitřní logiky ovládání podvozku
možnost nastavení páky podvozku na třípolohový přepínač na joysticku (zasunutí/neutrál/vysunutí), nebo na jediné tlačítko (joystick/klávesa «G») v cyklickém režímu (zasunutí-neutrál-vysunutí-neutrál — vždy je možno použít jen jeden způsob ovládání!!!
možno namapovat vypnutí automatu tahu na tlačítko joysticku
nastavení ARK možno i kolečkem myši
ve virtuálním kokpitu více funkčních přístrojů
funkční tlačítko kontroly ukazatele teploty na panelu pal. inženýra
funkčí nouzové čerpadlo paliva na stejnosměrný proud (motory nezhasnou při odpojení generátorů)
naprogramována možnost přetížení pozemního zdroje a generátorů
jednotlivé spotřebiče připojené na správné zdroje proudu:
Síť střídavého proudu č. 1 ~200V
- systém ovládání stabilizátoru (motor č.1)
Síť střídavého proudu č. 3 ~200V
- systém ovládání stabilizátoru (motor č.2)
Přípojky měniče PTS-250 č. 1
- záložní horizont AGR-72;
- ARK-15M č.1;
- gyrovertikálka MGV-1
- automat tahu
- blok kontroly náklonu BKK-18
Přípojky měniče PTS-250 č. 2
- kursový systém TKS č. 1
- trimer MET-4U
- IKU/RMI levý
- UPS (ukazatel polohy stabilizátoru)
RK 36V levý:
- ARK-15M č. 2
-gyrovertikála MGV-3
- systém automatického řízen SAU
|
|