Jak to mám vědět, já v životě v letadle neletěl..
Néé, tak speciálně kůli tobě jsem to nainstaloval a verdikt je:
Každý lítá úplně jinak..
Sučko mi přijde lehce přemotorovaný, ale já vím prd jak je to v reálu.. Při rozjezdu utíká ze směru a chvilku trvá než se zklidní.. Po odlepení jsem ho odtrhnul ostře přímo nahoru a stoupá a stoupá a stoupá.. 2000 stop.. Lítá moc pěkně, má celkem přesný řízení, model a VC spíše průměr.. Zbarvení jedno, takový to typický pro 26ku v modrej.. Souvrat v rámci FSky pěknej.. Dá se s ním lítat i pomaleji a pořád v pohodě.. Mooooc hezky mu péruje podvozek.. Zvuky nic extra.. A prostě celkově ve "vzduchu" drží a není nijak zaludný.. Takovej hbitej tank..Při přistání opatrně, pomalu, dost skáče..
Eagle je taková citlivá bestie.. Model a VC nádherný.. Nemá panel, ve VC řídíš zezadu a všude samý táhla a tak.. Pěkný.. Start je klidnější než v sučku ale nahoru se mu nece.. Zvednout ho jako sučko nejde, hned mi to hlásí zdrátu vztlaku.. Pokud to zkusíš a hned nepotlačíš, motor to nevytáhne a spadneš.. Jinak jak má rychlost, tak se s tím dá dělat cokoliv ale FSka to narozdíl od sučka někdy moc nebere.. Při pomalejším lítání je dost nestabilní, ale zvykneš si brzo.. Co mě překvapilo je jak má velkou účinost směrovka.. Zatočíš způsobem "jako jeden maďar, když se rovná do okruhu hned po vzletu na LKHK při odletu pryč" jestli mi rozumíš.. Jinak ale, jak tam dlouho držíš vykopnutou směrovku tak začne dost přepadávat do strany.. Přistání celkem v pohodě..
26ka mi sedí líp.. Nevím jestli to je tím že je východní nebo proč.. Ale rozhodně to není tím že by byl Eagle horší.. Pokud to někdo bude taky prohánět, tak napište poznatky, ať vidím co si myslíte vy.. |
|