| | | | | Objavil som na fsplanet L410 z PWDT. To by nebolo nič mimoriadne ani zaujímavé, ale hneď pod nim je ďaľší eroplán : FSX/FS2004 METROLINER III - PASSENGER MANX2.COM
a ako autor je pod ním uvedený Tibor Kókai, čo je jeden z členov PWDT. Že by tvoril ďalej? Čo na to Jirko Masník? Že by bola možnosť aby dorobili aj rozrobenú Moravu, ktorá je ešte stále na ich stránke?
http://www.fsplanet.com/01022008.htm |
| |
|
| | | Re: PWDT 8. 2. 2008 / 13:37 | |
| | | |
|
| | | Re: PWDT 8. 2. 2008 / 15:03 | |
| | Morava je podla mojich info stopnuty projekt, ale viem ze robia na novom projekte pre FSX, a podla informacii ktore mam a screenshotov ktore som videl to bude velmi pekny projekt.
Peto |
| |
|
| | | | Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 15:03 | |
| | Co za stroj to má být smím-li se zeptat ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 15:39 | |
| | Kdyby to Petr chtel rict, tak by to asi uz napsal, nemyslis? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 15:42 | |
| | Ani ne, jsou i tací přispěvatelé, kteří čekají až se někdo zeptá... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 15:47 | |
| | Pokial sa k tomu nevyjadria samotny autori tak nebudem sem pisat ani typ lietadla, ani datum pripadne ani to ze v akom to je stave. Proste zhrnme to tak ze pracuju na jednomotorej "legende"ceskoslovenskej vyroby. A viacej so mna nedostanete
Peto |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:20 | |
| | Tak je to jasný. Buď to bude Blaník nebo Morava |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:22 | |
| | 100 bodů |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:22 | |
| | Ja bych chtel neco noveho, co jeste neni, takze hlasuju pro Orlika a budou nejake tajne obrazky na FS Screens ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:23 | |
| | Určitě budou, ale jenom toho sedmimístného prototypu |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:29 | |
| | Ale jeden screenshot z vyvoja predsa len zverejnim |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:32 | |
| | Presne to jsem si predstavoval, dikec !!! Uz se nemuzu dockat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 16:43 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 18:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 18:31 | |
| | chyba na budíku. Ryha na skle |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 20:14 | |
| | Tak zkusim další tip. Neni to Z-526 AFS? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 20:21 | |
| | Nebo možná jenom Z-526 F? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 20:37 | |
| | Ta taky nemá klapky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:52 | |
| | Podľa mňa to sú síce krídelká po celej šírke krídla, ale dajme tomu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 23:00 | |
| | Přiznávám,že jsem se nechal tou fotkou zmást, když prohlížím detalněji další fotky, tak nacházím vyvažovací plošky zhruba v polovině křídla. V tom případě to znamená, že ty oba dva lanovody jsou propojeny. 526ku AFS jsem narozdíl od Z-50 nikdy neviděl, tak nevím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 23:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 10:03 | |
| | To je material to je material....
Tak se mrkni na nejaky povidani o kratasovi. Jednak se na tyhle letadla davala odklapeci klapka, ne jednoducha a jednak by byla takhle mala k prdu. Navic kdyz maj nektery tyhle mrchy hydraulickej podvozek tak kam bys chtel davat paku na klapky? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 23:00 | |
| | Ty mas lanovod leda mezi nohama, to jsou kridylka Debile... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 10:30 | |
| | Samozřejmě sem myslel Kraťase. Navíc, OK-EHO zrovna lítám, takže potvrzuju, klapky fakt má )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 10:48 | |
| | Já myslel, že reaguješ na oba moje příspěvky AFS i F, za což se omlouvám. Nějak jsem přehlídl, tak vedou ty čáry vlevo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 15:42 | |
| | Jasně, vůbec nic se neděje |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 20:26 | |
| | No je to jasne....to bude Tleskacovo kolo |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 21:26 | |
| | Je třeba se podívát na červenou rysku zobrazující maximální přípustnou rychlost. To lecos napoví. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:10 | |
| | Ještě doplním. Pádovka 100 km/h, maximální rychlost s klapkama 150km/h. Maximální přípustná rychlost 305km/h. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 17:51 | |
| | Já si tipnu Z-50 a jestli je tomu tak, tak... íííhhhááááááááááááá!!! |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 19:00 | |
| | Neni, muzu te uklidnit |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 20:33 | |
| | bhůůůůůůůůůůůůůůů |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 21:50 | |
| | | |
|
| | | Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:10 | |
| | Mno, vzhledem k tomu, ze se tu zase zacinaji rozvijet ruzne teorie, dostal jsem svoleni ukazat vam dva screenshoty z vyvoje... Je to samozrejme Z-526F.
PS: Tibor vzkazuje, ze s tim Metrolinerem nema nic spolecneho. Asi nejaky vymysl FSplanet.
PPS: Ja s tim projektem nemam nic spolecneho, tak mi prosim nepiste dotazy kdy to bude hotove a podobne... |
| |
|
| | | | Re: Re: PWDT 8. 2. 2008 / 22:41 | |
| | Co jsem řikal? Kdo to řikal? Já jsem to řikal |
| |
|
| | | | Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 11:08 | |
| | Jirko vďaka, mám Vianoce vo februári . Aj keď osobne by som bol radšej Z 226MS (sám neviem prečo, je to môj miláčik) a to ešte nehovorím o Meťáčku, ale na ten prísľub mám, aj keď pánbohvie kedy bude. ale tá 526-ka vypadá že bude perfektná, takže tisíckrát vďaka Tibimu (pozdrav ho) a aj Tebe. |
| |
|
| | | | Re: Re: PWDT 9. 2. 2008 / 16:38 | |
| | Koukám že to bude ďalšie éro po T154 s naozajstnou guľou v horizonte
Držím palce, k dátumu vydani už snáď aj ja budem FSX compliant. |
| |
|
|