FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Časy u ČSA Jeden příspěvek | Celý strom
Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 08:56
leonell
Ahoj,
když si vyhledáte linku ČSA OK0026 z Prahy do Ostravy v letovém řádu tak uvidíte:
Praha 17:05
Ostrava 18:05
Let je realizován ATR42.

Ty časy znamenají co? Předpokládaný vzlet / přistání? Pojížnění/Zastavení? Gate/Gate?

Já to umím s ATR72 za tu hodinu zalétnout ale už se mi tam nevejde nějaký rozumný čas na boarding a pojíždění natož případný holding.

Z FSP:
Time Airborn: 00:49:22
Flight Time (block): 01:00:25 - mimochodem +100 bodů - precise arrival time
On ground: 00:16:37

Logické by mi přišlo že v 17:05 mají být pasažéři na gate B10 kde nastoupí do autobusu a ten je odveze na stojánku. Pak už to ale nevychází vůbec.

Je sice možné že letím pomalu (nebo ATR42 je rychlejší než ATR72) ale moc se mi to nezdá...

Leoš
 

Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 09:32
Tragédie v JRD
casy v letovem radu jsou cas, kdy ero v idealnim pripade ojede od rukavu, resp. k nemu dojede. odviji se od nej takovy veci jako boarding, uzavreni checkinu, ev. nahrady pri spozdeni. oproti realne letove dobe jsou casto dosti nadsazene.
 

Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 09:33
Premek
Jestli si dobre vzpominam, let Pha - Ova trva s ATRkem okolo 45 minut. Ale nekamenujte me, uz to je taky dva roky zpatky, mozna pamet neslouzi. Ale de-facto je to nastoupani do hladiny, kratka (velmi kratka) vydrz a supky dupky na descent. )
 

Re: Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 10:15
leonell
Díky oběma, budu muset ještě jednou ověřit kdy začne přesně "stopovat" ten čas FSP a případně nějak přidat.

Leoš
 

Re: Re: Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 23:42
tvojplaton   
Nemusis nic overovat - "...to vim docela presne..." FSPaxx zacina "stopovat" cas po odbrzdeni parkovacich brzd a zastavuje "stopovanie" po ich aktivacii...
 

Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA   4. 10. 2007 / 07:12
leonell
Díky. To je ta lepší varianta, já se bál aby to nebylo od zavření dveří.
Leoš

 

Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA   4. 10. 2007 / 08:41
Teflon_490   
A jak se vyporada s aplikovanymi parkovacimi brzdami mezi OBT a IBT casem, napr. na H/P nebo kdekoli na zemi kdyz zastavis na delsi dobu?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA   4. 10. 2007 / 09:22
leonell
Řekl bych že to ignoruje. Já udělal u ATR test TAKEOFF konfigurace kdy musí být vypnuta parkovací brzda a začalo to počítat. Pak jsem určitě aplikoval parkovací brzdu na HP. Rozhodně to nezačalo počítat od nuly, určitě to počítalo dál a pravděpodobně se to ani na dobu té parkovací brzdy nezastavilo.
Horší by asi bylo kdybys dal parkovací brzdu na TWY v cíli třeba z důvodu klidného vypnutí všech těch světel a transpondéru, radaru, atd.

Leoš


 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA   4. 10. 2007 / 09:36
Teflon_490   
Ano, prave takhle totiz funguje i FSACARS - do vzletu si muzes aktivovat parkovacku kolikrat chces, ale po pristani ji musis zapnout az na stojance, jinak ti to ukonci zaznam driv, kde ji aktivujes.
 

Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 10:33
kuma   
"Čas odletu" je čas začátku push-back. Skutečný start může být klidně o 15-20 minut později, podle toho jak se valí ro na pojížděčkách a jak se stihnou udělat checklisty (pochopitelně aby se neprošvihnul slot ).

Je to dobrý vědět, když se chcete kouknout na to éro, u kterýho znáte odlet.

Jak je to s přistáním přesně nevím, ale fyzické přistání bývá také v reálu o několik (až desítek) minut před "časem přistání". Takže ty tvoje časy odpovídají letovému řádu
 

Re: Časy u ČSA   3. 10. 2007 / 12:06
Kachna   
Jednoduše řečeno, do špalků, ke špalkům,...
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ