| | | Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 08:56 | |
| | Ahoj,
když si vyhledáte linku ČSA OK0026 z Prahy do Ostravy v letovém řádu tak uvidíte:
Praha 17:05
Ostrava 18:05
Let je realizován ATR42.
Ty časy znamenají co? Předpokládaný vzlet / přistání? Pojížnění/Zastavení? Gate/Gate?
Já to umím s ATR72 za tu hodinu zalétnout ale už se mi tam nevejde nějaký rozumný čas na boarding a pojíždění natož případný holding.
Z FSP:
Time Airborn: 00:49:22
Flight Time (block): 01:00:25 - mimochodem +100 bodů - precise arrival time
On ground: 00:16:37
Logické by mi přišlo že v 17:05 mají být pasažéři na gate B10 kde nastoupí do autobusu a ten je odveze na stojánku. Pak už to ale nevychází vůbec.
Je sice možné že letím pomalu (nebo ATR42 je rychlejší než ATR72) ale moc se mi to nezdá...
Leoš
|
| |
|
| | | Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 09:32 | |
| | casy v letovem radu jsou cas, kdy ero v idealnim pripade ojede od rukavu, resp. k nemu dojede. odviji se od nej takovy veci jako boarding, uzavreni checkinu, ev. nahrady pri spozdeni. oproti realne letove dobe jsou casto dosti nadsazene. |
| |
|
| | | Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 09:33 | |
| | Jestli si dobre vzpominam, let Pha - Ova trva s ATRkem okolo 45 minut. Ale nekamenujte me, uz to je taky dva roky zpatky, mozna pamet neslouzi. Ale de-facto je to nastoupani do hladiny, kratka (velmi kratka) vydrz a supky dupky na descent. ) |
| |
|
| | | | Re: Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 10:15 | |
| | Díky oběma, budu muset ještě jednou ověřit kdy začne přesně "stopovat" ten čas FSP a případně nějak přidat.
Leoš |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 23:42 | |
| | Nemusis nic overovat - "...to vim docela presne..." FSPaxx zacina "stopovat" cas po odbrzdeni parkovacich brzd a zastavuje "stopovanie" po ich aktivacii... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA 4. 10. 2007 / 07:12 | |
| | Díky. To je ta lepší varianta, já se bál aby to nebylo od zavření dveří.
Leoš
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA 4. 10. 2007 / 08:41 | |
| | A jak se vyporada s aplikovanymi parkovacimi brzdami mezi OBT a IBT casem, napr. na H/P nebo kdekoli na zemi kdyz zastavis na delsi dobu? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA 4. 10. 2007 / 09:22 | |
| | Řekl bych že to ignoruje. Já udělal u ATR test TAKEOFF konfigurace kdy musí být vypnuta parkovací brzda a začalo to počítat. Pak jsem určitě aplikoval parkovací brzdu na HP. Rozhodně to nezačalo počítat od nuly, určitě to počítalo dál a pravděpodobně se to ani na dobu té parkovací brzdy nezastavilo.
Horší by asi bylo kdybys dal parkovací brzdu na TWY v cíli třeba z důvodu klidného vypnutí všech těch světel a transpondéru, radaru, atd.
Leoš
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časy u ČSA 4. 10. 2007 / 09:36 | |
| | Ano, prave takhle totiz funguje i FSACARS - do vzletu si muzes aktivovat parkovacku kolikrat chces, ale po pristani ji musis zapnout az na stojance, jinak ti to ukonci zaznam driv, kde ji aktivujes. |
| |
|
| | | Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 10:33 | |
| | "Čas odletu" je čas začátku push-back. Skutečný start může být klidně o 15-20 minut později, podle toho jak se valí ro na pojížděčkách a jak se stihnou udělat checklisty (pochopitelně aby se neprošvihnul slot ).
Je to dobrý vědět, když se chcete kouknout na to éro, u kterýho znáte odlet.
Jak je to s přistáním přesně nevím, ale fyzické přistání bývá také v reálu o několik (až desítek) minut před "časem přistání". Takže ty tvoje časy odpovídají letovému řádu |
| |
|
| | | Re: Časy u ČSA 3. 10. 2007 / 12:06 | |
| | Jednoduše řečeno, do špalků, ke špalkům,... |
| |
|
|