No, u defaultů to funguje jinak Tlačítko APP stačí zmáčknout, když letíš v tom daném HDG, NAV ti to stočí, jak už psal na ten ADF maják Já jsem ti psal, že to funguje jinak Zkus ti to slítnout a uvidíš, že budeš rád, že se dostaneš odněkud někam, protože to je úplně o něčem jiném. Nějkaý FAF a pod. to tam vůbec netřeba řešit. Při nalítnutí ILS stačí zapnout APP a ono se to srovná a začne klesat samo. NAV ti to nedorovná do dráhy. To jsou prostě defaulty.
pozn.: na přepínači NAV/GPS na udržení směru a APR modu je nutné mít přepnuto na NAV, v GPSmodu to nefunguje. GPSmod je pro udržení směru podle GPSky, ak proto
Tady je to přímo ve screenech na přiblížení ILS22 v LKMT
1) kde jsou jaké frekvence, ADF, ILS
2) tady je při zapnutí autopilota nastavení výšky a směru. Výška se nastavuje v tom bíle zakroužkovaném, směr v zeleném. Žlutě je označen ADF, aby bylo vidět, že ta šipka si ukazuje k nějakému majáku...
3) autopilot drží výšku a směr, který koriguju tím v zeleném. Další, červeně označeno je vidět, že tzv. glideslope je už nademnou, takže si můžu naletět. dá se to i shora, ale není to tak pohodlné
4) Tady je vidět, že jsem už vytočený v úhlu (lítá se to prý +- 15-30°)k ose dráhy, která má směr 226°. Glideslope je nademnou, jak signalizuje ILS indikátor a už teď mám zapnutý APR, který jakmile se dostanu k ose se začne dorovnávat a klesat.
5) Zde se letadlo dorovnalo do osy dráhy a drží ILS paprsek (červeně), klesá, vypnul se ALT a HDG. Nalítal jsem to až na konci, takže nezaručuju, že se chytne i někde v polovině, kdy by měl nejdříve začít klesat a pak se teprve dorovnat, ale mělo by to jít.
A už jenom koukám a hlídám rychlost a klapky. Toť vše. Nepodrovná to ale dosed letadlo přežije. |
|