Martin-pilot
Martin Geršl
|
Info
Již od útlého dětství (jestli to tak mohu nazvat :) ) se věnuji a zajímám o letectví jako takové.Když mi byly 3 roky,okusil jsem poprvé chuť leteckých motorů na letišti v Moravské Třebové a posléze jsme se zanedlouho "stali"-No tehdy ještě hlavně táta,já jako prcek asi ne... členy LK Letovice,kde jsme již desátým rokem.Začínal jsem jako většina mladých začátečníků,jako modelář.Byly to tehdy ještě malá házedla typu Sova,Kikina,Cvrček apod. V sedmi letech jsem dostal moje první RC letadlo,Dashe-8,což už teď musím společně s tátou přiznat,příliš vhodné pro začátek.Nicméně se řídilo jen motory-žádná ovladatelná směrovka,žádná výškovka...a pojem "křidélka" tento model vůbec neznal.No posuďte sami,takhle by to "asi nešlo...".Je tomu skutečně tak,jelikož jsem hned na mé 8..narozeniny dostal první pořádný RC model Sky Lady,tehdy číslo 1.Je v takové modro-oranžové barvě.Nechci se nějak vychvalovat,ale s tím jsem se naučil létat docela slušně,ale co vše můžete létat se Sky Lady,že...?Moc toho není,ale létám s ním dodnes! Zapomněl jsem tu zmínit,že jsem v šesti letech letěl poprvé a bylo to svezení s perfektním PANEM PILOTEM z Letovic,s kterým si dobře rozumíme doteď a čas od času mě i na svou pravici pozve.Tak to jsem velice rád...Abych dopověděl větu,s modelařinou jsem pokračoval dál a dál a teď už téměř létám i spalováky,takže se daří celkem slušně! :) .Jak by ne...Společně s tátou máme společný koníček,což je veliká výhoda! Tak jako on plánuji započat pilotní výcvik ve svých 15.letech za cílem dosažení GLD licence pilota-tak jako můj táta a bylo by to i na stejném letišti,v Moravské Třebové.Poté bych rád PPL...Ale nebudu předbíhat budoucnost.Poslední dobou si všímám,že mě to táhne ke skutečnému létání stále více a více,což je jistě dobře.Jinak aby si někdo nemyslel,létat jsem chtěl doopravdy už od "mala",ale myslím tím,že se zájem více a více prohlubuje-né koníček.Co se týče Ivaa,PC mám od svých deseti let a můj první simulátor také od deseti let-byla to tehdy FS 2002-Byl jsem tehdy šíleně nadšený z mého prvního simulátoru,jelikož jsem si až do té doby simuloval let v mém letadle na zahradě,které mi táta postavil v sedmi letech-je celkem velké,žádný drobek-6 metrů rozpětí,4 metry na délku,přístrojovka z Trabanta... :) -Ale to už je jiný příběh. Pak ale přišel FSX-tehdy horká novinka a bylo vymalováno-"Zůstanu u FSX".:)S FSX přišla i zmíňka o Ivau-o Ivau už tedy vím od svých deseti let,jenže jsem měl stálé problémy se připojit a to jsem to zkoušel připojit se několikrát."Blbec jsem neměl ani účet..." :).Dne 7.7.2009 jsem se úspěšně zaregistroval-ale pozor,to není datum mého aktivního létání na Ivau!-To jsem započal až tento rok-2010 na konci června."Já jsem taky ňouma..."Já jsem se tehdy v červenci roku 2009 připojil úspěšně,jenže na LKTB nebyl tehdy žádný provoz a já jsem si pomyslel,že jsem to zase udělal špatně a tak jsem toho prozatím nechal.Ale letos jsem si dodal odvahu a připojil jsem se a....Ono to vyšlo.Připojil jsem se jako tehdy do Brna ale né v 07:36 ráno (když se na to dívám zpětně tak se nedivím,že tam na TWR nikdo nebyl :) ),ale kolem 22:30 a to tam měli výukovku.:) Takže moje první připojení na Ivao proběhlo úspěšně až na tu frazeologii.Tam v té době byla horší než špatná. Ale přece jenom jsem měl nějaké "chabé" znalosti z reálu a tak jsem se zahlásil a do vzduchu jsem se nakonec bez žádného odporu TWR dostal,aniž bych mu řekl že jsem přijal to a to,letovou činnost... :) Jo a na každou věc,co jsem měl opakovat jsem řekl jen stroze "OK-MNK,rozumím...". :) To je tedy sranda,když se na to člověk dívá zpětně.Tak tedy to by byl můj stručný popis a někdy na Ivau,ať jste kdo jste! :) Martin Geršl,OK-MNK |
Obsah
Příspěvky ve fóru | 116 | Zobrazit > |
Screenshoty | 0 | |
Videa | 0 | |
Položky ke stažení | 0 | |
Inzeráty | 0 |