FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 11. 2024, svátek má Albert Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA

SONP
Vojtěch

Jméno Vojtěch
Ve fóru jako SONP
Věk 47 let
Bydliště Kladno, ČR
Stav Aktivní
Datum registrace 3. 2. 2006 / 11:39
Poslední přístup 19. 11. 2024 /  8:32

Info

Fanda letectví od doby, kdy poprvé kolem roku 1984 vkročil na tehdejší nepřekonatelnou vyhlídkovou terasu ruzyňského letiště, odkud se tenkráte daly na rozdíl ode dneška pozorovat skutečné skvosty (IL-62, IL-18, TU-134, DC-9, B727, B707), a k tomu ještě jíst pistáciová zmrzlina.
Simulované létaní nejprve, nepočítám-li Flugsimulator na Sharp MZ-800, na Amize 500/1200 (A320 simulator, Their finest hour), později po zradě Commodore a přechodu na PC platformu FS98, FS2000, FS2002, FS2004 a FSX (kde jsem to zapíchl).
Chronický odpůrce Airbusáckého přístupu k létání, sidesticků, glass cockpitů, úplné komputerizaci malého létání a podobných zvěrstev.
Kdysi dávno aktivní simpták takřka výhradně s Tu-154M/B2 od Project Tupolev (Pulkovo/Rossia 222, Aeroflot 3141, CEF1003).
Od té doby, co se FSX stal podobnou vykopávkou jako mnou oblíbená letadla, jsem simulované letání pověsil na hřebík a dnes už bych se opravdu nedokázal zúčastnit ani naší tradiční soutěže ve spouštění TU-154M na čas.



Dopravní pilot už ze mě také nebude, leč své sny si plním dle reálných možností. V reálu od r. 2009 hrdý Svazarmista a člen Aeroklubu Kladno - pilot-hobbyista užívající si kniplování na SVAZARMovských strojích Zlin 142, Zlin 126, Zlin 526F, a Cessna 172 , a pokud ÚCL dá, tak rovněž na našem spolkovém L-40 MetaSokol. V roce 2016 jsem se stal turistickým motorizovaným plachtařem na legendarním stroji L-13 SW VIVAT. Kdysi dávno, mezi lety 2012-2013 jsem byl oprávněn k usazení ve velitelské funkci na legendárním megaretrostroji L-200 "Morava" což je pro mě stále něco neuvěřitelného a považuji to za pravděpodobně to nejvyšší, čeho mohu reálně v letectví dosáhnout. Jen těch hejblátek už tam i na mě bylo trochu moc
A samozřejmě i v reálném letectví se úspěšně vyhýbám čemukoliv, co obsahuje namísto rafiček a budíků LCD displeje. Stanovil jsem si jako soukromou hranici rok výroby letounu 2001 a níže, do ničeho novějšího ze zásady nelezu. Rekord na spodní hranici držela dlouho Z-126 OK-JHA s r.v. 1955, dnes je však již rekordmanem Piper Cub NC6595H, r.v. 1946



Obsah

Příspěvky ve fóru 2106 Zobrazit >
Screenshoty 0
Videa 0
Položky ke stažení 2 Zobrazit >
Inzeráty 0
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ