| | | Koncem padesátých let obdrželo Československo do své výzbroje od SSSR první nadzvukový záchytný stíhač schopný provozu za všech povětrnostních podmínek. Tento letoun byl prvním sériově vyráběným nadzvukovým letadlem na světě. Designe: Eric C. Johnson, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2665 |
| | |
| | Stíhací letoun, na němž létali za války naši piloté v odboji ve Velké Británii. Po válce sloužily Spitfiry také u našich stíhacích pluků, avšak poúnorový běh událostí v roce 1948 neopravňoval naděje na udržení provozu britské techniky. Designe: Alain LďHome, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2605 |
| | |
| | Vztah tohoto vrtulníku k Československu se začal psát 24. srpna 1978, kdy na letišti v Prostějově přistály první Mi-24D. V současné době disponuje na území České republiky tímto letounem 33. základna vrtulníkového letectva Přerov. Designe: Michael De Santis, Repaint: Tibor Stilz, Zvuk: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4538 |
| | |
| | MiG-21 MF je jednomístný nadzvukový stíhací a stíhací-bombardovací letoun celokovové konstrukce, určený pro provoz v každém počasí. Vyráběl se od roku 1970 a v kódu NATO dostal označení Fishbed J. Designe: Tom Portokalis, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3317 |
| | |
| | Prodloužená verze letadla ATR42, používaná taktéž na kratších tratích. K ČSA bylo toto letadlo dodáno roku 1992. Letadlo je ve starším zbarvení ČSA, má už ale na boku místo nápisu Československé Aerolinie Czech Airlines. Designe: Bill Alderson, Repaint by Jiří Masník | | Komentáře: 2 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2848 |
| | |
| | Tato Mi-24ka v tygřím zbarvení se poprvé představila veřejnosti 7. května 1994 na dni otevřeného letiště v Přerově. Ozdobné číslo 20 připomíná výročí založení pluku. Designe: Michael De Santis, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3242 |
| | |
|
|