| | | Il-62 je ruským ekvivalentem k Vickersu VC10 a byl prvním čtyřmotorovým letadlem, které se začalo vyrábět v SSSR. U ČSA sloužila v letech 1973-1988 na dlouhých tratích. Designe: BA.CO. Aircraft, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2819 |
| | |
| | Robinson R-44 s registrací OK-YIK, patřící společnosti ESPEAIR. Archiv obsahuje kromě samotného vrtulníku i panel. Design: Tim Harris, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2815 |
| | |
| | DC-3 v barvách Československé letecké společnosti, které byla používána v letech 1937 až 1939 na evropských linkách. Archiv obsahuje kromě letadla i pár fotografií. Designe: John Kelly, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2416 |
| | |
| | Tupelov Tu-104 byl odvozen od bombardéru Tu-16 a vcelku překvapil západ, když v roce 1956 přistál na letišti Heathrow. Tu-104ky byly používány Aeroflotem a ČSA. Konkrétně tento letoun sloužil u ČSA v letech 1957-1973. Designe: Richard Osborne, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2172 |
| | |
| | MiG-15 UTI je dvoumístná cvičná verze MiGu-15, která dostala v kódu NATO samostatné jméno "Midget". První zemí, která dostala licenční práva na výrobu MiGu-15 bylo Československo, kde se vyráběl od roku 1951. Designe: Mike Hill and Mikko Maliniemi, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2477 |
| | |
| | LF-107 je jednomístný akrobatický větroň, který byl navíc schopen výkonného termického létání. Prototyp luňáka byl zalétán v červnu 1948, přičemž jeho stavba trvala neobyčejně krátkou dobu. Celkem bylo vyrobeno 75 letadel, která u nás létala ještě ke konci šedesátých let. Autor: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1514 |
| | |
|
|