| | | Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 20:45 | |
| | Proč je na té louce ta flotila lodiček ??? |
| |
|
| | | Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 20:47 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 20:54 | |
| | Zajímavé |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 21:38 | |
| | HMMM, ja tam mam taky louku , zadnej rybnik , jo a jeste parkoviste u hypermarketu blika. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 22:16 | |
| | Mám tam krásně tmavomodrou vodu. A ta nádhera protáhnout se mixérem ulicema mezi panelákama. Super scenerka. |
| |
|
| | | Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 22:18 | |
| | páč by tam měl být v rámci CELLu rybník...... hmm .-? netuším kde je kiks .-) a parkáč u hyperky mno ,,? mě nebliká.. takže čert ví.. ,-)
Jak jste na tom ostatní s rybníkem ..? měl by být od letiště směrem za kopec Cvilín s kostelem a rozhlednou... |
| |
|
| | | Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 22:26 | |
| | Ano opravdu je tam rybník. |
| |
|
| | | | Re: Re: Krnov pro Snegulaka 31. 3. 2006 / 22:33 | |
| | Já mam taky vše O.K! Je to nádhera! Dikes |
| |
|
| | | Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 31. 3. 2006 / 22:40 | |
| | Jo ještě když už jsme u těch nedostatků.. tak pokud má někdo v fs9.cfg
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL= jinak než default 19
tak asi před patou RWY12 bude mít místo kopce dolů nějaký paskvil... pokud bude chut pokusim se udelat ten kopec jinak.... -( ,-)
Jinak díky za slova chvály
Omlouvam se, betatest moc neproběhl páč na případné úpravy by už nebyla energie a chuť.. teď chci taky i lítat .-)
Jinak doufám, že heliport v nemocnici je "použitelný" pro vrtulníkáře.. -) Měl by být, páč je as realy as maybe ,-)
Pro CESMINU: nezůstal ti tam někde v addon scenery viset starý krnov či cell..? |
| |
|
| | | | Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 31. 3. 2006 / 23:54 | |
| | tak jsem tu instalci prohlidl jeste jednou starej cell tam nemam ale breh u rybnika mi to nakresli ale ne vodu , a jeste kousek dal v lese jsou taky nakresleny jen brehy asi tam mnely bejt taky rybniky , tak nevim , nainstalovany to mam dobre. ( |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 31. 3. 2006 / 23:55 | |
| | Asi máš uvnitř compu moc horko a voda se ti vypařila |
| |
|
| | | | Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 1. 4. 2006 / 02:41 | |
| | Heliport je použitelný - super. Jen mezi paneláky je většinou kreš, ale tam ve skutečnosti nemám co dělat. Díky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 1. 4. 2006 / 09:09 | |
| | crash je zajímavost !-) páč já tam z nedostatku chuti a energie žádné crashboxi nikam NEDAL !) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 1. 4. 2006 / 09:27 | |
| | Děkuji za zprávu. Dělá to jen občas při průletu z některé strany sídlišťátka nebo když tam klesám mezi nima na "náměstíčko". Ale jinak super. Nádherné polétáníčko. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Krnov pro Snegulaka TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL 1. 4. 2006 / 17:57 | |
| | Tak ten crash je v pohode, protoze ja taky zadne rach boxy neikam nedaval ale gmax/bglcomp asi ano sam od sebe
btw vy mate na tovem rybnicku takovehle paradni jachty ? neni to trosku jina trida? |
| |
|
| | | Re: Krnov pro Snegulaka-rybnik vyreseno 2. 4. 2006 / 16:32 | |
| | takze jsem prejmenoval exclude v tvim cellu dal jsem na zacatek jmena 0 a posunul jsem cell az uplne dolu hned na teren srtm , vsechno ostatni celly a scenerky mam nad nim.
Nevim ktera stech dvou veci pomohla jestli to prejmenovani nebo posun cellu dolu, protoze jsem to provedl najednou, ale ten rybnik tam ted mam. |
| |
|
|