| | | Otazka 28. 3. 2006 / 00:18 | |
| | Hodne se stydim,ale chci se presvedcit.Jak se jedna s primarnima letama?Povoluji se jim urcite veci anebo jen hlasi,co chteji delat a ja treba,kdyz jsou v CTR jim jen ohlasim qnh a ne vyse jak 2500ft atd..Mohli byste napsat?Nerad bych delal zbytecne chyby.. |
| |
|
| | | Re: Otazka 28. 3. 2006 / 12:59 | |
| | 1) I primarni lety podlehaji ATC povoleni
2) Protoze to jsou primarni lety, vicemene se jim povoluje presne to co zadaji
|
| |
|
| | | | Re: Re: Otazka 28. 3. 2006 / 13:53 | |
| | Trochu to rozvedu z pohledu cestujícího. Podléháme ATC povolení, bez výhrady! V případě odletu z H3 na LKPR a provozu na RWY 31 se snažíme dle povahy výzvy k primárnímu letu nenarušit provoz. Nekdy, ale není vyhnutí. Např. dopravka na D5 u Berouna, tam musíme křižovat osu RWY 31, lze po domluvě počkat nebo pokračovat v ose a pak upravit kurz. Někdy nám povolí vzlet z H3 s ohledem na provoz nebo rovnou ohlásíme, že vzhledem k provozu odlet kurzem ... Při návratu s pacientem dle povahy zranění a stavu pacienta lze vyčkat, upravit přílet atd, bohužel to ale někdy nejde a my musíme trvat na co nejrychlejším transportu. Už jsem taky jednou volal na věž a hezky poděkoval Ono otáčet éra na finále asi není nic příjemného. Občas to zaskřípe ve Kbelích, ale opravdu je to jen výjimka. To pak stačí upozornit na let v záchraně života a je vše v poho. V podstatě primární a sekundární lety příliš neodlišujeme, jestliže je pacient na palubě. To je můj pohled laika, v příručkách to asi bude trochu jinak, ale tak už to bývá. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Otazka 28. 3. 2006 / 14:33 | |
| | příjemný, nepříjemný.. já myslim, že pokud se jedná o život, tak jde všechno stranou...
Na druhou stranu, kdyby lidi nejezdili jako dobytek, měli byste třeba o polovinu míň práce.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Otazka 28. 3. 2006 / 14:39 | |
| | 100 bodů pro Matese! Plnej souhlas! |
| |
|
|