| | Re: Re: Otazka 28. 3. 2006 / 13:53 | |
| | Trochu to rozvedu z pohledu cestujícího. Podléháme ATC povolení, bez výhrady! V případě odletu z H3 na LKPR a provozu na RWY 31 se snažíme dle povahy výzvy k primárnímu letu nenarušit provoz. Nekdy, ale není vyhnutí. Např. dopravka na D5 u Berouna, tam musíme křižovat osu RWY 31, lze po domluvě počkat nebo pokračovat v ose a pak upravit kurz. Někdy nám povolí vzlet z H3 s ohledem na provoz nebo rovnou ohlásíme, že vzhledem k provozu odlet kurzem ... Při návratu s pacientem dle povahy zranění a stavu pacienta lze vyčkat, upravit přílet atd, bohužel to ale někdy nejde a my musíme trvat na co nejrychlejším transportu. Už jsem taky jednou volal na věž a hezky poděkoval Ono otáčet éra na finále asi není nic příjemného. Občas to zaskřípe ve Kbelích, ale opravdu je to jen výjimka. To pak stačí upozornit na let v záchraně života a je vše v poho. V podstatě primární a sekundární lety příliš neodlišujeme, jestliže je pacient na palubě. To je můj pohled laika, v příručkách to asi bude trochu jinak, ale tak už to bývá. |
| |
| Otazka - Dispecer007 | 28. 03. 06 v 00:18 |
|
| | Otazka - Marky Parky | 28. 03. 06 v 12:59 |
|
| | | Otazka - Kryštof | 28. 03. 06 v 13:53 |
|
| | | | Otazka - pseudoMates | 28. 03. 06 v 14:33 |
|
| | | | | Otazka - Tommy | 28. 03. 06 v 14:39 |
|
|