FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otazka Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Otazka   28. 3. 2006 / 13:53
Kryštof
Trochu to rozvedu z pohledu cestujícího. Podléháme ATC povolení, bez výhrady! V případě odletu z H3 na LKPR a provozu na RWY 31 se snažíme dle povahy výzvy k primárnímu letu nenarušit provoz. Nekdy, ale není vyhnutí. Např. dopravka na D5 u Berouna, tam musíme křižovat osu RWY 31, lze po domluvě počkat nebo pokračovat v ose a pak upravit kurz. Někdy nám povolí vzlet z H3 s ohledem na provoz nebo rovnou ohlásíme, že vzhledem k provozu odlet kurzem ... Při návratu s pacientem dle povahy zranění a stavu pacienta lze vyčkat, upravit přílet atd, bohužel to ale někdy nejde a my musíme trvat na co nejrychlejším transportu. Už jsem taky jednou volal na věž a hezky poděkoval Ono otáčet éra na finále asi není nic příjemného. Občas to zaskřípe ve Kbelích, ale opravdu je to jen výjimka. To pak stačí upozornit na let v záchraně života a je vše v poho. V podstatě primární a sekundární lety příliš neodlišujeme, jestliže je pacient na palubě. To je můj pohled laika, v příručkách to asi bude trochu jinak, ale tak už to bývá.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ