Předně je to fuj. Vždycky, když dojde k havárii létavce s tagickými ásledky (ale u autohavárií to není jiné). Je mi líto zmařených životů - a v přímém přenosu je to fuj...
Ale jinak se mi to zdá divný, IMHO myslím, že u žádného mixéru a už vůbec ne u Pumy nedojde k destrukci vyrovnávacího rotoru poté, co (zjevně lehce) brkne ocasním nosníkem o zem - většina má ostruhu (a ta se nezlomí zas hned tak). Jistě - není tam vidět a konečný efekt - nekontrolovatelná rotace - na destrukci V.R. ukazuje.
Potom - nejsem vrtulníkový pilot, ale myslím, že to fakt ten chudák nezvládl, protože když byl vrtulník kolečkama skoro na zemi, před sebou hafo místa a celá bedna se začínala točit (musel už před tím vědět, že neraguje na pedály) - než dostávat vrtulník zase do vzduchu, IMHO, asi měl spíš srazit kolektiv na zem a vypnout přípusti k motorům, rychlý zatažení za rotorovou brzdu by zmírnilo rotaci trupu a asi to nemusel bejt takovej brutál... |
|