FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Contact points v aircraft.cfg Jeden příspěvek | Celý strom
Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:14
tonde   
Nevěděl by mi někdo, prosím, vysvětlit, jaká je syntaxe contact points u modelu letadla? Děkuji.
 

Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:17
Gustav ( BHA576 )   
Toto má třeba B767 od Level D.
[contact_points]
point.0=1, 68.51, 0.00, -14.40, 1181.1, 0, 1.540,70.0, 0.60, 1.5, 0.8035, 8.0, 10.0, 0, 0.0, 0.0
point.1=1, -6.16, -15.50, -14.88, 1574.8, 1, 1.920, 0.0, 1.11, 1.5, 0.7470, 15.1, 11.6, 2, 0.0, 0.0
point.2=1, -6.16, 15.50, -14.88, 1574.8, 2, 1.920, 0.0, 1.11, 1.5, 0.7470, 14.1, 11.1, 3, 0.0, 0.0
point.3=2, -14.17,-47.33, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.0, 0.00, 0.0, 0.0000, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.4=2, -14.17, 47.33, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.0, 0.00, 0.0, 0.0000, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0
point.5=2, -83.33, 0.00, 2.50, 787.4, 0, 0.000, 0.0, 0.00, 0.0, 0.0000, 0.0, 0.0, 9, 0.0, 0.0
point.6=2, 42.67, 0.00,-3.75, 787.4, 0, 0.000, 0.0, 0.00, 0.0, 0.0000, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0
static_pitch=-0.160
static_cg_height=14.003086
gear_system_type=0
 

Re: Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:19
tonde   
jo, chlape, to je jasny, jen co ktery parametr znamena, metoda pokus omyl bez uspechu.....
 

Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:24
MaPa   
Některý modely mají nad touto sekcí poznámku s výkladem v cizinečtině. Jinak je to popsaný v SDKčku, ale opět cizinečtinou.
Jde o to, že každý bod je definovaný hafem parametrů. Pozicí vůči těžišti ve stopách, typem bodu (podvozek jako kolo, ostruha, trup, či jiná část letadla, pak nějaké dynamické parametry, jako třeba zda je tuhej nebo naopak pružnej a taky jakou může dostat facku, než se stane havárie.
 

Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:27
MaPa   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=8737&lan=0&gr=0
 

Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:32
tonde   
Díky, ale já bych potřeboval něco v tom smyslu, že např, první trojice je souřadnice bodu na trupu, druhe jeho vzdalenost od zeme, nebo co, proste co ktere cislo znamena, nový model mam pulkou zaboreny v zemi a nedari se ho postavit normalne na drahu..... Prostě co ktere číslo znamená, to se mi nepodařilo najít....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:36
MaPa   
To je tam napsaný pod těmi čísly 1-15 a vyjadřuje to pořadí parametru jednotlivého bodu. Tedy jeden kontaktní bod má 15 parametrů.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:39
tonde   
ok, dík, ponořím se do studia
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:49
MaPa   
Udělám neumělý překlad jak to tady chápu:

//0 Class - prostě druh bodu, 1 bude podvozek, 2 potom bod na draku letadla
//1 Longitudinal Position (feet) - tohle bude vzdálenost v podélné ose, myslím, že mínus je pro směr k zádi a udává se ve stopách
//2 Lateral Position (feet) - tohle je příčný rozměr, ale kam je mínus, nejspíš doleva
//3 Vertical Position (feet) - tohle je výšková poloha a mínus vyjadřuje níž jak těžiště
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute) - nemám páru, ale bude to něco s drncáním, tlumením, ...
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right) - tady se dá nastavit, zda to má brzdit a jak, asi ???
//6 Wheel Radius (feet) - to je jasný, to je průměr kola
//7 Steer Angle (degrees) - tohle bude úhel možného natočení při řízení aeroplánu
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid) - tohle bude rozměr o co si ten bod sedne při statickém zatížení
//9 Max/Static Compression Ratio - tady poměr mezi maximálním poklesem a statickým, vlastně jakási definice dorazu
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped) - tady se nastavuje co to vlastně snese; 0 bude asi pro nerozbitný bod a naopak 1 pro bod, který se rozsype při pouhým štrejchnutí
//11 Extension Time (seconds) - doba potřebná pro stlačení na dorazí
//12 Retraction Time (seconds) - doba, za kterou se to vrátí z dorazu do statického zatížení
//13 Sound Type - něco se zvukem, vím prd
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS) - rychlost, pod níž je možné podvozek vytáhnout
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS) - rychlost, při níž vysunutý podvozek opouští letadlo

Hovno umím anglicky, tak mě neukamenujte za případné blbosti
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 15:51
MaPa   
Jo tohle:

//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute) - bude nejspíš mezní rychlost dopadu na zem, kdy se to už pos... ve stopách za minutu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 16:56
Kobos   
jen bych to trochu opravil :
//11 Extension Time (seconds) doba jak dlouho se vysouva podvozek
//12 Retraction Time (seconds) doba jak dlouho se zasouva podvozek

kazdy bod ma 3 cisla ktera urcuji jeho pozici.
dalsi parametr urcuje co je to za bod jestli kolo, plovak, nebo svetlo , nebo kotaktni bod kridla pro srazku s jinymi predmnety . atd.

dobra pomucka na tohle je ACM ke stazeni tady :
http://www.aircraftmanager.com/index.php?cn=Download%20Area
je to sice placeny ale v demu to funguje akorat se to neda ulozit
snad to pomuze k pochopeni tech bodu ,je to v sekci contact points.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg - Tonde tady je něco   10. 2. 2006 / 17:41
Kobos   
jo a jeste lze pouzit FSedit SDK je v tom utulitka FSedit.exe ve ktere se to da lehce upravovat jsou tam ty body vysvetleny a rozepsany.
 

Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:24
Gustav ( BHA576 )   
No já si myslím,ale pouze asi jenom já ) ,že je to tabulka - jak má FSka jednotlivý model letadla složit,aby bylo vidět 3D. Já jsem jednou jedinkrát nějakou tuhle cifru přepsal a výsledek byl,že mi vypnuté letadlo při začátku simulace "prostě hodilo záda" a už nešlo na kola ((
 

Re: Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:22
OK-Milda (BHA410)   
Tomu teda říkám pomoc. Myslím, že tohle si zrovna Tonde jako upravovátor letadel asi najít mohl, nemyslíš?
 

Re: Re: Re: Contact points v aircraft.cfg   10. 2. 2006 / 15:29
Gustav ( BHA576 )   
Teď už jo Miloši,teď už jo.Já jsem myslel,že Tonde má v aircraft.cfg pouze prázdnou řádku a tak jsem přispěchal s tím,že třeba pouze myslí,jak psát data do těch řádků,protože jsem se domníval,že to je význam slova syntaxe ))
 1x  

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ