FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 9. 2024, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
nocni textury Jeden příspěvek | Celý strom
nocni textury   11. 1. 2002 / 14:49
Tom Meinlschmidt
ahoj,

nevite nekdo, jak se maji delat nocni textury (pro budovy)? vim, ze existuje nejaka specialni paleta, ale ja s tim, nevim. chci to pouzivat v gmaxu.

diky

PS: neco z me chystane tvorby je na www.meinlschmidt.org/fs/pics
 

Re: nocni textury   11. 1. 2002 / 16:16
Milan Lisner   
Jak je to se s objekty do scenerie a gmaxem ti nereknu, delam spis letadla.
Ale zkus se podivat do dalsich diskusnich for.
Treba tady se o tom diskutovalo ( bylo to pro letadla z Gmaxu, ale treba to byde podobny )

http://www.iflypsa.com/cgi-bin/freeflight.cgi?read=23509

Pak muzes zkusit forum na Avsimu, kde je specialni sekce pro scenerie:

http://www.avsim.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi

treba to bude podobny jako pro letadla, kdy textuery se jmenujou nejakynazev_T.bmp a nejakynazev_L.bmp , ci *_LM.bmp a pak pri generovani BGL se zaskrtne "hasnightmap", pripadne "haslightmap"

kdyz se nic nedozvis jinde, budes muset experimentovat

Milan
 

Re: Re: nocni textury   11. 1. 2002 / 21:29
Tom Meinlschmidt
cauka. tak jsem na to prisel, a vypada to asi takhle )

 

Re: Re: Re: nocni textury   12. 1. 2002 / 09:49
Milan Lisner   
To vypada pekne.
A co takhle se s nama podelit o to, jaks to udelal?
 

Re: Re: Re: Re: nocni textury   12. 1. 2002 / 10:54
Tom Meinlschmidt
klasicka textura (ne nocni), prirazena v gmaxu. udelana nova (nocni), stejne jmeno s _LM. vsechno prevedeno do DTX3. pri exportu do bgl zaskrnout haslightmap (dal jsem pro jistotu oboji (hasnightmap)) a voila
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ