Pro NAV2 není samostatný course selector a skoro bych i řekl, že ani ve skutečné mašině, ale to bych nechtěl předjímat.
Řešení je snadné - nalaď si svůj první VOR, nastav course, nalítní radiál, dej VOR/LOC a letíš na ten první.
Pak si otevři FMC, zmáčkni LEGS, vlož jméno druhého VORu, dej ho na první pozici pomocí LSK1L, potom zadej příslušný intercept course pro daný VOR (pozor, není myšleno radiál, je to vždy kurz K navigačnímu zařízení, tzn. musíš si to představit a případně ubrat 180) a hodnotu vlož do LSK6R, EXEC a zaarmuj LNAV. Bulig poletí po VOR/LOC dokud nenalítne zadaný INTC CRS pro druhý VOR a pak pokračuje po něm.
Musíš to brát tak, že moderní mašiny prostě nelítají klasicky na navigační zařízení (pokud je k tomu samozřejmě nedonutíš VOR/LOC , jen na jeho známou pozici v souřadnicích v LNAV režimu a cestu k němu řídí pomocí INS,GPS,VOR/VOR,VOR/DME a DME/DME měření. To že si to opravdu naladíš a sleduješ indikaci je víceméně jen pro kontrolu. I přesnost v režimu LNAV např. při letu na NDB ale i VOR bude mnohem vyšší než klasickým sledováním radiálu ve VOR/LOC režimu (teda v reálu, v FSce je to asi úplně fuk, tam je NDBčko přesný jak geodetická GPSka  |
|