FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
733 PIC uz brzo, planuji feelthere Jeden příspěvek | Celý strom
733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:10
lumpy (BHA066)
no, rekl bych slibuji, ale oni neslibuji ...
http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3327

par aktualnich obrazku pro namlsani
http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3311
 

Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:18
Latom   
Jo, pěkné obrázky a s tím jedním příspěvkem, kde píše: " Incorrect fuel config" tak s tím bych opravdu souhlasil, praštilo mě to pěkně do očí.
 

Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:32
nimbo
preco je to zle, prosim ta pouc aj mna neznaleho, aby som nespravil rovnaku chybu
 

Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:38
Pavel2
Hlavní nádrže jsou 1 a 2 až potom se plní Center tank, a nejdříve se spotřebovává palivo z centru a potom z křídel (1 a2)
 

Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:39
nimbo
myslel som si, ale zicher je zicher, dik
 

Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 17:54
Latom   
Jen to doplním je to kvůli větší stabilitě letadla vůči jeho těžišti. Jak je ta fyzika krásná, wow. ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 18:34
nimbo
tak to som pochopil, teda na upresnenie, ked capujem tak najskor kridla az po spunty a potom central, alebo je to v nejakom pomere?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 18:54
Latom   
Není tam žádný poměr. Nejdříve plnit křídla a teprve potom centr.
Občas je v reálném letadle podmínka určitého zbytkového množství v centru, ale tím si hlavu lámat ve fsce nemusíme. Spotřebovávání je samozřejmně následovně: nejdříve centr a pak teprve křídla. )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:07
Pavel2
V centru může být klidně i nula.Ale podmínka je,že minimálně v 1a 2 musí zůstat 760kg paliva, jinak nelze použít elektrické hyd. pumpy
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:35
Latom   
No Pavle2 nehci se s tebou hádat, jsem napsal, že záleží na letadle. Tím jsem chtěl předejít jakýmkoliv debatám o tom kolik tam může kde být.
Čili - může tam být v centru nula, ale taky nemusí, podle daného typu letadla. Takže tímto bych tuto debatu ukončil.

Kolik tam musí být minimálně, aby něco v éru fungovalo, tak tahle debata tu už byla kdysi dávno a nechci ji tady vést znovu, kde se každý bude kasat aktuálními znalostmi, přečtenými z příručky nebo z praxe, určitých typů letadel. Souhlas?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:51
Pavel2
Netvrdil jsem že tam na 100% musí být nula,nikdy ten centr není vysátej do sucha, jenom jsem chtěl napsat kde hlavně to palivo musí pro další činnost zůstat,to je vše.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   8. 12. 2005 / 18:28
Štefan
...plati pouze na zemi, za letu plati ustanoveni JARu o min. zbytku
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:25
Eurostar   
ahoj, není to také kvůli menšímu namáhání celé konstrukce ( hlavně tedy míst kde navazuje křídlo na trup )? aby zkrátka křídla zbytečně nenesli v místech nejvyššího ohybového momentu ještě váhu paliva centrální nádrže?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:38
Latom   
Ne, protože když máš centr plný, tak ten moment tam je stejně a to éro to musí vydržet stejně. Je to především v jeho stabilitě letu. Éro je stabilnější když má centr prázdný a plná křídla než opačně. Základy fyziky - těžiště. )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 19:45
Petlok
Mno - jako modelář jsem si ale vždycky myslel, že je éro tím víc stabilní, čím víc je zatížené uprostřed a dole ... Čím je totiž zátěž dál od těžiště (porovnej palivo v trupu a palivo někde v křídle), tím má k dispozici delší páku na tropení různých neplech ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   7. 12. 2005 / 23:17
xWing   
Nie som fyzik, ale sedliacky rozum mi vravi, ze na zemi prechod medzi kridlom a trupom dotava pekne zabrat, ale vo vzduchu je snad kridlo nadlahcovane zo spodu prudiacim vzduchom a na vrchu kridla je nadvihovane tiez prudiacim vzduchom, comu sa tusim hovori vztlak

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   8. 12. 2005 / 19:10
lumpy (BHA066)
nojo, jenze na kridle je za letu vztlak>Fg, kdezto na trupu je Fvz za letu nesou kridla trup, kterej se sam snazi spadnout dolu (otazka je pak, proc se delaji letadla s trupem a ne jen jako kridla )) .... takze na zemi (kolecka pod trupem) se snazi kridla utrhnout dolu od letadla, ve vzduchu se snazi utrhnout trup dolu od kridel (= kridla nahoru od letadla) takhle to aspon chapu ja )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 733 PIC uz brzo, planuji feelthere   8. 12. 2005 / 21:51
xWing   
nojo....a preto je tam palivo ako zataz, ktora tie sily vyrovnava )))
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ