FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Heavy metal začíná! Jeden příspěvek | Celý strom
Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 19:52
pseudoMates
Tak vážení, pohled na IVAE dává tušit očekávání velkolepé symfonie, neboť do 2100 by mělo v Praze přistát 17 strojů, z toho polovina je kategorie heavy.
Neváhejte a přileťte také..!
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 20:39
Tomino
bude to alespoň do 23-24LOC?Ženeme se z bulíkama z Nuj jorku ale něják máme spoždění-)))
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 21:44
Gustav ( BHA576 )   
Děkuji za krásný zážitek všem zúčastněným.Více takových akcí .
img_forumn/r79467_1.jpg (500x375)
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 21:50
Aldaran
next one photo..... bylo to pekny poeticky vecer.
img_forumn/r79468_1.jpg (500x322)
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 21:55
OK-DAR
co to tam je za dorostence...)))...jinak to sleduju na IvAc,pekny ficak!!! ))
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 21:57
Tragédie v JRD
to je jeste mlade, za par let doroste .)
 

Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:01
Filip   
Nebylo to špatný
A Praha byla dokonce nejrušnějším letištěm na světě I před Amsterdamem a Mnichovem apod.
img_forumn/r79475_1.jpg (500x317)
img_forumn/r79475_2.jpg (500x317)
img_forumn/r79475_3.jpg (500x317)
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:04
Latom   
... i takový drobeček přiletěl. )
img_forumn/r79477_1.jpg (500x333)
img_forumn/r79477_2.jpg (500x333)
img_forumn/r79477_3.jpg (500x333)
img_forumn/r79477_4.jpg (500x333)
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:06
Fabo™   
Sa divím že si nenechal doma ušatca. A možno by bol aj nejaký vhodnejší MTL model ako 747... Ale inak nič v zlom. Pekné pristánie, len otázka: len sa mi to zdalo alebo si mal fakt nos až do poslednej chvíle dole? ;o)
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:12
Latom   
No nevím jak to vypadalo z venku, ale ono to éro i letí tímto stylem, není natažené jako ábus. Aspon tento model, který není nic moc.
At jsem hledal jak jsem hledal,tak najít An-225 se mi nepodařilo. ((

Jo, ušatec mi parkuje na LKPO a zítra poveze z CVARS chaty španěly domů.
 

Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:28
Filip   
Traffic, Traffic...rozstupy opravdu na minimum
img_forumn/r79484_1.jpg (436x387)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:34
Teflon_490   
Treba se to ujme a LKPR bude schopna odbavit jeste vice letu za hodinu ...

Ale ted vazne, ja jsem ten TVS490, a k tomuhle doslo takovou shodou okolnosti...nejdriv jsem dostal immediate, pak nahle hold position ale uz jsem byl na rwy a tak jsem nakonec dostal povoleni k take-off. To uz ale ital sel na G/A a tak jsme byli horizontalne skoro na stejne urovni, on pak dostal okamzite tocit na NER ale nanestesti napoprve nerozumel, no a tak byly takovy rozestupy jaky byly. Ze by pouceni pro priste?
Samozrejme jsem mel okamzite zastavit stoupani, ale v tom zmatku mi to nejak nedoslo, takze se vsem zucasnenym omlouvam, hlavne teda Borkovi, ktery byl na vezi a radost z toho urcite nemel.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:41
Rozšafín Ctibum   
Uznávám svoji chybu. Po tom, co jsi byl na dráze, neměl jsem ti dávat podruhé t/o, ale nechat tě stát a když jsem Tě viděl letět, tak jsem posílal toho itala...no a nerozuměl...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:46
Teflon_490   
Nic si z toho nedelej, hlavne ze to dobre dopadlo a pro priste bude vznik podobne situace minimalizovan diky teto zkusenosti. Vsichni se stale ucime...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 19:44
Filip   
Hlavně, že jste se nesrazili
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 22:46
lumpy (BHA066)
hoši děkujem, hoši děkujem, hoši děkujem!!!! )))
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:05
Tommy   
Jo jo bylo to super!!!! Jen škoda že místo An-225 bylo vidět B747 Ale jinak super zážitek! Škoda že to takhle nelétá i v reálu! To bych se z LKPR nehnul))
Děkuji všem za super akci a klukům za řízení!!
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:25
Fabo™   
Hlavne by to ale chchelo par novych terminalov pre ten pripad )
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 11:39
Latom   
Jo tak to mě z celé akce štvalo nejdřív a nejvíc, že mi asi nikdo věřit nebude, že jsem s ní vážně přiletěl, když není v MTL. Není tam ani Ruslan. (((
 

Re: Heavy metal začíná!   29. 11. 2005 / 23:44
Balooo   
"No jen si počkej, tlusťoušku.... Papaláši jedou první." (CEF1257)

Díky moc, byla to super akce! Efeska spadla jen dvakrát a pokaždý na zemi před taxi.
Na app na LKPR jsem chytil pod FL70 takový "počasí", že by zvracela i čuba Lajka. Házelo mi to +- 15deg do stran a nahoru dolů +- 5 m/s. Konstantně až na prah dráhy 24 jsem letěl heading kolem 275. Věžník mi pak klidně ohlásil "Cleared to land, wind calm" Nu což, ruská ocel něco snese a soudruhům bylo z výjezdního zasedání v Bzenecké vinařské oblasti blbě už dávno. Těším se příště!
img_forumn/r79502_1.jpg (500x340)
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 14:45
Bery Junior
Taky přidám obrázek asi v čase 20.30 místního času.
img_forumn/r79556_1.jpg (500x375)
 

Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 00:31
OK-Milda (BHA410)   
Dovolím si i já pár zážitků.
Vědom si dnešního "heavy" sletu, rozhodl jsem se, ostatně jako vždy, naložit kaštany v Košicích do své stařičké a větry ošlehané DC-9, abych jim jednak ukázal tu velkou spoustu Jumbíků na LKPR a jednak, aby to hoši neměli tak easy, se trošku pomotat v provozu se strojem schopným klesat max. 1000ft/min. Odlet na neřízeném letišti do neprohlédnutelného mléka vyšel celkem vpohodě a i následující míle nad SK se nijak nevymikali normálu. Poctivě jsem si bušil do CIVA nové waitpointy a užíval si klidu nad souvislou oblačností. Jak jsem později poznal, klidu před bouří.
První varování přišlo v podobě pohledu na TCAS a množství letadel před i za mnou, ukázkově seřazených jak korálky na provázku. Další varování přišlo od ATC požadavkem na zvýšení rychlosti. Inu co, M 0,67 není přece pro DC-9 problém. Kounu teda na METAR na LKPR a podle větru čekám v Praze RWY31; z Vlašimi budu za chvilku doma. Chyba lávky. Dostávám BODAL1S na 24 a vlastně se těším na vzrůšo při přistání při bočním větru. Letím si tedy ve FL120 v očekávání k povolení na další klesání, ale nic takového se neděje.
Nic se nestalo ani do mého příletu na IAF. Jak velí "pravidla vzdušného provozu" (doufám, že následující jednání balo správné) začínám publikované vyčkávání. A tady se opět projevila má nezkušenost a neexistence jiného navigačního přístroje pro RNAV než CIVA a první zatáčku jsem si i vinou větru dosti natáhl. Pak už následovalo jen zběsilé kroužení v prostoru s několikerými pokusy trefit právně RASIM. Ještě že AP alespoň držel výšku. Řídící byl naštěstí dosti tolerantní (nebo možná jen neměl čas), než aby mě zprdnul a vyhnal do patřičnýh mezí (dodatečně se omlouvám).
Aby toho nebylo pomálu, tak tuším při druhém rádoby okruhu začlo jednomu SVK... silně docházet palivo a tak se pokusil o emergency land na RWY31 (žel pro nějakou tu stovku lidí neúspěšně), což mé vyčkávání zase o něco protáhlo.
Přeskočím několik okamžiků a skočím do fáze letu, kdy rovnajíc se do ILS dvacet čtyřky, "ukazuji" cestujícím v zhruba na FL70, co jsou to turbolence. Udžet se v ILSku se už ani AP nedaří, tak to beru do svých (v tu chvíli už ne teplých, ale ledově spocených rukou).
Mé zděšení však nebralo konce, když při marné snaze kontaktovat věž (zřejmě nějaký technický problém), zjišťuji, že místo nádherné scenérky LKPR2004 mám jen ortho textury Prahy (jak jsem posléze zjistil, chyba byla na mém přijímači, jelikož jsem pozapoměl od doby celebky vrátit scenerku jako aktivní) a k tomu ještě na dráze stojí jakýsi Boeing, chystající se ke vzletu.
PO "go arround" už šlo vše normálně a i přistání na podruhé vyšlo celkem hladce.

Pominu-li občasné padání fps až na hodnoty blízké nule, konstatuji, že to byl úžasný zážitek, který si říká o opakování.

Současně se omlouvám za případné překlepy a chyby, ale již nějak nejsem schopen to po sobě číst.

Letu zdar a čisté nebe.
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 00:47
Balooo   
Jojo, dneska asi bylo pár mrtvejch... Já jsem měl pocit, že jsem na pacoše vycákal i obsah latriny, jak to házelo. Nejty lítaly na všechny strany, ale naštěstí pár i zůstalo.
Kupodivu se mi ale nestalo to co včera, kdy jsem s pocitem psaní něčeho strašně dlouhýho do UNICOMu v IvApu cvakal klávesky FSce a jako na potvoru se projevila známá chyba (teda pardón, fíčura) FS: zasekly se přípustě motorů 2 a 3 v cca N1 90%. Tak jsem pokračoval v hladině s dvěma zaseklýma a ovladatelnou jedničkou až na BITSI (do Brna), před klesáním odřízl trojku a na pedálech s overspeed se dohoupal na rwy. Tam jsem zaříznul i dvojku, ale to jsem neměl dělat, protože Jak-40 se na jeden motor na zemi nerozjede To by mě asi dnes na LKPR hnali...
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 00:54
OK-Milda (BHA410)   
K těm motorům. Někde jsem našel xml gauge, který tohle řeší. Dle vlastních zkušeností s modely, kde jsem se omylem přepnul na ovládání jednoho motoru a už to nešlo zpět, tak to teď krásně funguje jako u defaultů. Jedíným důsledkem byla nutná změna klávesové zkraky na otvírání dveří, ale to je jen malé zlo.
Je to Selection Correction gauge od Roba Barendregt, ale kde jsem to splašil .... tuším z avsimu.
 

Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 01:19
Ondra K.
Nekolikrat jsem tady cetl ze E + 1,2,3,4 zabira.Po delsi dobe co jsem to opakovane zkousel se to povedlo a par lidi zde psalo,ze jim to stejne nepomaha.Drzte klavesu "E" a stisknete ZAROVEN klavesy motoru,ktere chcete spojit jednotnym ovladanim.Musite ten moment proste vychytat a zadari se.Aspon me to funguje.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 06:22
OK-Milda (BHA410)   
Uněkterých letadel to fakt funguje jen jedním směrem. Přepnout na jeden jde, ale zpět na všechny ne. Jsou to zejména ty vymykanější modely (panely).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 12:27
Ondra K.
Me to zabira na PSS320 a PMDG.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 13:19
Balooo   
Kdyz "chci", tak to funguje, kdyz "potrebuju", tak ne. Ono to asi nefunguje, kdyz dojde k te chybe, ktera necha ovladat pouze prvni motor.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   1. 12. 2005 / 16:00
OK-Milda (BHA410)   
U některých panelů to není chyby, ale vlastnost, která je dána jinou návazností na ovládání jednotlivých motorů. Třeba u ARJ-100 v4.0 od BAe Panel Project (mimochodem dost hardcore panel) to umí normálně přepnout jen jedním směrem (na ovládání jednoho motoru), ale zpátky už ne. Ten xml gauge funguje tak (předpokládám), že danou sekvenci E+1+2+3 ... jakoby spustí sám hrozně rychle (stačí pouhý stisk "E"). Zvolit třeba jen jeden motor je možné standartním způsobem (např. E+1).
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 06:48
nimbo
tak tvoje rozpravanie fakt stoji za to a ten bulik na rwy som bol asi ja (TVS270), dostal som line up po nejakom DHC8A a tak si to tam rovno postavim, zabrzdim a v ocakavani rychleho povolenia rovno osolim na cca.40%N1 aby som odtial co najrychlejsie vypadol, no a co sa nestalo, Borkovi asi padlo pripojenie, tak si musel do prieletu a po tebe este nejaky SVK(cislo si uz nepamatam) a ja som tvrdol s 40%N1 este nejaku tu dobu, na co som napisal Matesovi, a on potom ako som sa preladil spat k nemu na GND mi dal povolenie a s dalsim obrom za chrbtom menej ako 2nm som si to odpalil z praglu, takze este raz sorry, tento krat to nebola moja chyba
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 06:54
OK-Milda (BHA410)   
Omluv není třeba, to je prostě život na síti. Někdy to bohužel se spojením hapruje. Paliva bylo dost a proč kaštánkům neukázat krásy české země (oblačnost moc nepřála) a znovu je nepohoupat na hladině 070
 

Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 07:01
nimbo
mam pekny screen, tak ked chces mozem poslat
 

Re: Re: Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 07:09
OK-Milda (BHA410)   
Budu rád
 

LKPR HEAVY Metal Official Stats   30. 11. 2005 / 02:50
Rozšafín Ctibum   
Tak a je to tady Grafy, tabulky, statistiky, vše jako obvykle po vydařeném eventu. jukněte na moje stránky - kdo ještě porád neví, je to http://www.ski-austria.wz.cz . A tam už to najdete.

prozradím třeba tolik, že jsme nalétali dohromady více než 41 000 kilometrů, čímž jsme obkroužili zeměkouli a ještě kousek zbylo

A screeny hledejte v galerce na http://flight.libor.name , někdy během zítřka.

Borek - ta vykutálená věžka
img_forumn/r79516_1.jpg (500x400)
 

Re: LKPR HEAVY Metal Official Stats   30. 11. 2005 / 06:27
OK-Milda (BHA410)   
Díky za statistiky, vykutálená věžko , aleoprav si prosím můj let BHA410: jednak byl z LZKZ a jednak byl proveden strojem DC9-31 (pro statistiku "heavy" bohužel).
 

Re: Re: LKPR HEAVY Metal Official Stats EDITED + anketka   30. 11. 2005 / 10:04
Rozšafín Ctibum   
Chi, opraveno, díky. Když někdo najdete podobný nesmysl, hned dejte vědět, opravím. A taky to vypadá, že jsem zapomněl uložit poslední stav a zmizely mi aerolinky. Tak znova ,a pořádně

EDITED : A je to. Update.

mimochodem, napadá mne otázka : Které statistiky byste chtěli, v následujících dalších eventech, sledovat ? Ono už takhle je to leckdy na hranici možností, to stíhat, ale pokud by byl nějaký konstruktivná nápad, mohu ho nějak zapracovat do mého "tužkapapír" skriptu
 

Re: Re: Re: LKPR HEAVY Metal Official Stats EDITED + anketka   30. 11. 2005 / 16:46
pseudoMates
Na takovýhle blbosti máš času... ale abys předával éra včas na GND to ne, viď..? Ty kluku jedna ušatá...))
 

Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 10:36
tomS   
tak mi ten Váš (to je nadsázka) Heavy metal pěkně zamotal hlavu mému PC, letěl jsem z Líní do Prahy s C130kou a už když jsem prolétal okolo Ruzyně přibližně v 2100Seč jsem začal tušit, že něco neni v pořádku, když jsem se dostal na dohled a Ivap začal načítat ty obry do mého PC , tak mi poprvé spadlo FPS na číslo 1 a na chvilku jsem se zastavil, při přesném přiblížení na rwy24 se k tomu přidaly ještě turbulence a už to stálo úplně a když jsem slyšel tu řadu letadel za sebou, tak jsem musel zvolit "disconnect". Připojil jsem se pak už rovnou na Ruzyň a počkal, až se ty Těžký kovy unaví.
Píšu to proto, abych se omluvil LKPR_APP, a zažádal o radu, co s tím pádem FPS?
Připojuji obrázek z ranního přistání v Afghánském Kábulu. Po 8 a půl hodinnách letu, jsme úspěšně dopravili humanitární pomoc do zemětřesením postižených oblastí.(a v nádržích nám zbylo ještě 25000lb paliva )))
img_forumn/r79532_2.jpg (500x400)
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 12:25
Michael   
Já jsem měl podobný problém; po přistání a uvolnění runwaye jsem se zasekl po přejetí rwy 13/31 tak, že mi ani nešlo přeladit rádio na frekenci ground. Hold budu muset doladit IvAp, pokud nepomůže snížit send/receive rate, budu muset vypnout i movement smoothing, co nadělám. Také se chci omluvit řídícímu na Ground, že se mi ho nepodařilo kontaktovat, a dále letadlům, která jsem zbrzdil.
 

Re: Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 14:39
lumpy (BHA066)
hihi, ja jsem stal za tebou a pasazeri se nestacili divit, jak na ty novy Ruzyni funguje to prevratny zarizeni premistovani pasazeru do haly a letadla do hangaru teleportem ))
 

Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 14:19
Christopher 01   
Nejlepsi hlaska vecera byla "long landing"
 

Re: Re: Heavy metal začíná!   30. 11. 2005 / 20:35
Aldaran
jo a pak to pokračovalo.... kde je B747 co přistála (ptal se FOLLOW ME GND). odpověď : " Momentálně v Hostivicích u sámošky, za chvíli přijede"
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ