FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
NDB Priblizeni Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: NDB Priblizeni   20. 11. 2002 / 19:07A.J.Scandall
Rada z praxe: velký klapky dávat u malejch ér až při vizuálním kontaktu s dráhou, máš pak míň práce při opakování. A s poznákou "radšej menej ako viac" bych polemizoval. Je-li nad majákem vypublikovaná nějaká výška, NESMÍŠ lízt pod ní!!!!!!!!
K otázce ohledně klesání: je-li pro přiblížení k dispozici DME, je vyhráno, sestup se dělá podle v Jeppesenu uvedené tabulky ground speed/vertical speed a opravuje podle tabulky vzdálenost DME/výška.
Bez DME je to větší sranda. Často bývá v mapce přiblížení uveden alespoň jeden "step down fix", tj. nad jasně identifikovatelným zařízením (markery, NDB) jsou uvedené výšky. Pod ně se do přeletu zařízení nesmí. MAPt (bod zahájení nezdařeného přiblížení) bývá pak definován buď: časem od přeletu FAFu (nejmíň přesný), nebo markerem, ev.NDB. Nejsme-li schopni určit FAF (final approach fix, bod, z něhož zahajuji konečné přiblížení), pak se výška středního přiblížení opustí po nalétnutí "final tracku", tj. usazení na trati konečného přiblížení. To někdy můžeme být dost daleko od optimálního bodu. Proto, zejména není-li definován "step down fix", jsou minima (MDA, minimum descend altitude) dost vysoký.

Ufff, to jsem se rozepsal. Přiblížení na NDB je celkem fuška, tím, že se to už skoro nelítá, tak to pořádně umí málokdo. V praxi je to oproti FS o to horší, že ručička radiokompasu neukazuje úplně přesně, ale je dost závislá na náklonu a dalších vlivech.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ