FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Realita PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Realita PMDG   26. 10. 2005 / 06:48
Jarda
Mám několik dotazů k funkčnosti některých systémů u PMDG, konkrétně B737 600/700.
1. v případě výpočtu rychlosti V1 a násl. pro vzlet, bere systém skutečně v úvahu délku dráhy? Vím, že pokud nechám tyto rychlosti vypočítat a následně změním dráhu, musím provést (FMC) výpočet znovu, ale rychlosti vyjdou pokaždé zase stejně.

2. má nějaký vliv před startem uzavření odběru vzduchu od motorů, tak aby byl zvýšen (využit) maximální výkon?

3. naposledy jen pro upřesnění. Při zadávání údajů do FMC ohledně nastavení výkonu pro start a stoupání, úmyslně pozměněný údaj o venkovní teplotě, tak aby bylo docíleno zvýšení N1, případně snížení pro šetření motorů, funguje asi nějak divně, protože ty hodnoty se mění proti logice věci.

Dík za reakce.
 

Re: Realita PMDG   26. 10. 2005 / 08:53
Vita Zenisek
2) Nejspis ne
3) Pohledej prispevky od A.J.S. nebo hledej Scandall. Tuhle problematiku tady dost podrobne rozebiral...
 

Re: Realita PMDG   26. 10. 2005 / 09:42
Latom   
Celé PMDG je trochu proti realite zjednodušené, takže se nejde divit, že ne vše funguje tak jak má.
ad 1) 3) Pro každé letiště a každou dráhu jsou vytvořená tzv. Runway analyses, kde se podle tabulky určují rychlosti. Pokud by tohle mělo být v PMDG tak polovina lidí to stejně nepoužívá. (ne-li 99% uživatelů) Takže zbytečná věc. Já sám, byť mám přístup k těmto tabulkám to používám jen z principu a používám velmi známý "Studentův koeficient" na určení teploty a dalších veličin. ) A co se týká teploty, tak co myslíš tou logikou?
ad 2) ne, v kabině máš kaštany a to by ti tam během startu poomdlívali. )
 

Re: Re: Realita PMDG   26. 10. 2005 / 09:57
Jarda
S tou teplotou to myslím tak, že když zkouším zvyšovat venkovní teplotu, tak chvíli N1 stoupá a najednou se zase sníží, i když teplotu dám ještě vyšší. To samé, když ji snižuji.
Logicky bych očekával, že když bude vyšší venkovní teplota bude se zvyšovat N1 a naopak. Paradoxně nejvyšší hodnoty N1 (100%) jsem docílil při nastavení teploty 10°C a skutečná byla asi 14°C (nastavení vyšší nebo nižší už vždy znamenalo nižší N1)

k bodu 2) tenhle postup jsem četl popsaný pro letiště LaPaz (vysoká nadmořská výška) a myslím, že i Scanndall (nejsem si jistý) o tom taky něco psal. Tak mě jen zajímalo, jestli to PMDG simuluje, ale asi ne.
 

Re: Re: Re: Realita PMDG   26. 10. 2005 / 10:22
Vita Zenisek
Ale to je dobre. Precti si tohle http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=34882&lan=0
a dal. neni to zase tak primocare
 

Re: Re: Realita PMDG   26. 10. 2005 / 13:12
memorex
jak je ten známý "Studentův koeficient"?? ,diky
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ