V reálu bylo za mé éry povoleno létat nadzvukem podle předpisu Let-1-1 v následovných výškách:
11km ve stoupání
12km v horizontu
13km v klesání.
Výšky jsou, samozřejmě, minimální povolené, prásknout si, neboli překročit rychlost zvuku pod tyto výšky byl vždy průser jak mraky, protože to vetšinou odnesla okna, v horším případě dobytek v JZD, když se krávám leknutím srazilo mlíko ve vemenech a jézédáci potom chtěli kompenzaci (jak se tu párkrát vzpomínalo - tak toto přesně mělo vliv na práci živočicháře)
Jak je to na IVAO zatím nevím, velmi rád bych se to dozvěděl, jinak létám s MiGem zatím jen VFR rychlostí 600kmh, tedy asi těch 350 KIAS, jednou jsem si dal do FP i rychlost 450 Kias, tedy cca 800kmh a ridici nic nenamítal . Ale uvítal bych oficiální info |
|