FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz k ActiveCamera Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz k ActiveCamera   29. 10. 2002 / 09:13Honza / web
Jde tam krasný pohled (externí, jako při walk-around)
když se trošku zvednete výš a umístíte jakoby do
letadla, tak můžete třeba sledovat křídlo, motory
atd.. sledovat mechanizaci atd... jenže do té doby
než se pohnete, nejde ta poloha nějak jakoby zafixovat aby se hýbala i s letadlem ?? (

Honza
 

Re: Dotaz k ActiveCamera   29. 10. 2002 / 09:47
Milan Lisner   
To asi nejde, je to zrejme delany jen na prohlizeni, kdyz stoji letadlo na zemi.

Ale za letu muzes "vylezt" i z 3D kokpitu a obhlizet letadlo zvenku. Jen tam je ten problem, ze pro interni pohled casto nebejva cely letadlo vymodelovany - jen to, co je videt z mista pilota.
 

Re: Re: Dotaz k ActiveCamera   29. 10. 2002 / 18:45Petr OK-PET
Ahoj

Doporučuju stáhnout Mirage F1C z www.avsim.com nebo www.flightsim.com Má vymodelovaný virtuální cockpit i se zbytkem letadla, takže se s tou kamerou dá dojet třeba na konec křídla a namířit to na cockpit. Je to pohled jak s těch kamer na CIAFu. Mimochodem, pohyby hlavy pilota jsou vymodelovány opravdu věrně. Reaguje na směrovku, výškovku i na křidélka.

Zdar

Petr
 

Re: Re: Dotaz k ActiveCamera   30. 10. 2002 / 08:40Honza / web
Ahoj,

tak to je docela skoda, zkusim pisnout autorovi.

To vim, ze jde vylezt ven, ale prave presne jak
pises, je to na nic, kdyz nejsou vymodelovany motory,
nekdy ani kridla, nekdy vubec nic, ani virt.kokpit,
treba zrovna PSS 747, coz je fakt skoda, protoze
kdyby to slo takhle sledovat z externiho pohledu,
ale z mista jakoby cestujiciho, tak je to fajn.

no nic, ja jen jestli jsem tam neco neprehledl.
stejne je ta ActiveCamera dost dobra vec.

uzivejte
Honza
 

Re: Re: Re: Dotaz k ActiveCamera   30. 10. 2002 / 08:55
Milan Lisner   
Ono s tou viditelnosti celyho letadla z virt. kokpitu je to problem. Urcite sis vsim, ze default letadla maj taky vymodelovano je to, co je videt z mista pilota, a to tak dusledne, ze kdyz se posunes do strany a podivas se dozadu, uz i v kokpitu nejsou vsechny polygony videt - coz uz je trochu prehnany setreni polygonama, kdyz uz je i v default FS to posouvani pohledu.

A jini autori to tak taky nekdy delaji - nepredpokladalo se, ze bude naka active camera, ktera umozni "vylezt" z letadla v internim pohledu dal, nez umoznuje samotny FS ...

U Z142CAF taky nemam komplet cely letadlo modelovany pro interni pohled, i kdyz u pripravovane verze z Gmaxu uz je toho vic - takze se na letadlo da koukat lip zvenku ( jen detaily na spodku a podvozek tam neni, coz uz doufam neni potreba kontrolovat vizualne z VC )
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ