FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VFR prelet hranic Jeden příspěvek | Celý strom
VFR prelet hranic   1. 9. 2005 / 20:40
Jennik   
Muzete mi nekdo upresnit, za jakych podminek je povolen VFR prelet statnich hranic? A jaka frazeo se pri tom standardne pouziva?
 

Re: VFR prelet hranic   1. 9. 2005 / 20:42
Fabo™   
Neviem, ale spytaj sa tych par ludi co teraz letia LKTB-LZKZ Ja som síce ešte VFR prelet nerobil ale nezdá sa mi, že by mal byť nejaký rozdiel.
 

Re: VFR prelet hranic   1. 9. 2005 / 21:08
Luděk Ch.
No, největší rozdíl je v tom, že musíš mít podaný a schválený letový plán s časem a místem přeletu hranic a cílovým letištěm, jinak letíš normálně VFR, ale trasou podle plánu a pokud chceš v cizí zemi přistát, musí to být nejdříve veřejné mezinárodní letiště, kde tě pasově zkontrolují a potom už můžeš letět kamkoliv, podle předpisů dané země.
 

Re: Re: VFR prelet hranic   1. 9. 2005 / 23:33
Jennik   
Diky
 

Re: Re: VFR prelet hranic   2. 9. 2005 / 10:21
Saludo   
A jsou definovany nejake "vstupni" body nebo tu hranici muzu preletet kde chci (a samozrejme uvest do FP co chci )?
 

Re: Re: Re: VFR prelet hranic   2. 9. 2005 / 11:24
Rychlokvaška
1.2.2.3 V letovém plánu VFR podaném pro let do/ze zahraničí
ve výškách do FL 95 musí pilot v poli 18 FPL uvést bod, nebo
označení hranice FIR LKAA a zeměpisné místo nebo směr a
vzdálenost od zeměpisného místa ve FIR Praha a ve všech případech
sečtenou vypočtenou dobu letu k hranici FIR Praha.
Pilot při vstupu do vzdušného prostoru ČR musí dodržet dobu
letu na hranice FIR PRAHA vyplývající z platného letového plánu
v rozmezí ± 10 minut.
Příklady:
EET/OKG−0050
EET/LKAA 0050−5 km S KVILDA
 

Re: Re: Re: Re: VFR prelet hranic   2. 9. 2005 / 11:28
MaPa   
... a tam na něj bude čekat dvojice horkovzdušnejch balónů se závorou. Přilétávající zastaví, otevře okénko, předá pilotovi levého balónu doklady ke kontrole a když to klapne, tak závoru zdvihnou a on vesele pokračuje do vzdušného prostoru sousedního státu.
 

Re: VFR prelet hranic   2. 9. 2005 / 11:44
Rychlokvaška
Srandičky, srandičky....

až se ti ale jednou stane, že se objevíš v ADIZ mimo čas a místo udané ve FPLANu (nebo bez jeho podání) a budeš mít smůlu, že nenaladíš frekvenci (ani nejbližší TWR jako nouzový postup, ani poměrně dobře pokrytý Praha Terén), abys to vysvětlil (i když už je to i tak porušení předpisu), tak se pak nediv až ti přijdou zkontrolovat doklady Gripouši nebo Alky...
 

Re: Re: Re: Re: VFR prelet hranic   4. 9. 2005 / 09:29
PetrS
A ještě jeden dodatek - ten bod přeletu hranice by měl takový, který je jako zeměpisný nebo jiný název uveden v ICAO 500 mapě - to kvůli identifikaci místa přeletu. Takže naplánování výstupního bodu stylem "Nad bažinou u sousedovic zahrádky" by asi způsobilo nějaký dotaz při schvalování FPL.

Petr
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ