| | Re: zase PMDG 18. 8. 2005 / 13:00 | |
| | Ve zkratce, ty tři spodní přepínače určují, odkud se bere tlakový vzduch a ty horní tři určují, kam jde. Jednak pro klimatizaci, když stojíš na letišti s vypnutými motory, tak máš zapnutý spodní prostřední "APU" a v horní řadě dvy krajní. Tím vedeš vzduch ze zdroje APU do obou větví klimatizace. Když chceš nahazovat motory, stále máš jako zdroj tlakového vzduchu APU, jen odpojíš obě větve klimatizace těmi dvěma horními přepínači a můžeš tlakový vzduch použít k nahazování motorů. Až je nahodíš, můžeš už využít motory jako zdroj vzduchu tak, že vypneš spodní prostřední vypínač a zapneš dva krajní dolní a do klimatizace je zapojíš těmi dvěma horními krajními. Ten prostřední v horní řadě, je myslím přepoštěcí ventil, kdyby ti z jednoho motoru přestal vzduch jít. No a ten přepínač úplně vpravo nahoře, je ovládání cirkulace, nevím přesně, jak funguje. |
| |
|