FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 - vyvrtka Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 - vyvrtka   1. 8. 2003 / 11:36
Milan Lisner   
Podle recenze na avsimu ( viz aktualita a nebo tady: http://www.avsim.com/pages/0803/fs2004_review/part1_intro/part1_intro.html ) jde s Extrou delat vyvrtka, coz takhle neslo ve FS2002.
Chvali tam napr. i upravy v letovem modelu Cessny. ( cetl jsem to zatim jen namatkove, recenze ma 80 stran )
Takze asi neni pravda, ze na letovy modely se nesahlo, jak tu uz nekteri "recenzovali". Vubec, kdyz si prectete celou recenzi a podivate na obrazky, asi vam nebude pripadat nova verze jako jen naky "patch". Jen tak mimochodem patch je zaplata/oprava veci, co nefunguji tak jak by mely nebo jak bylo zamysleno, a ne pridavani novych features ...
A tech novych a lepsich veci je ve FS2004 docela dost ( aspon pro mne ).
 

Re: FS2004 - vyvrtka   1. 8. 2003 / 14:39
Vita Zenisek
Mas pravdu.Precteni tehle recenze mne primelo k objednani FS2004.
Krom vyvrtky u Extry zrejme sahli i na letovy model vrtulniku. Slava!
 

Re: Re: FS2004 - vyvrtka   1. 8. 2003 / 19:04Jirka Chvátal
To že se letová model v základních vlastnostech zlepšil jsem psal už od začátku a na výrazně lepší model u vrtulníků jsem upozornil taky. Ale v mezních režimech je to stále o ničem ... Je tam výrazně vidět že pokud se s tím lítá "slušně", je to fajn, ale jakmile dojde k situaci kde je velký úhel náběhu, nebo nedejbože opačné obtékání křídla ... Tam to jde do kytek už úplně ... Ale co už. Žádnej sim není dokonalej ... A já už se smířil že si pořádnou akrobačku s Extrou zalítám až za pár let a v jiném simu ...
 

Re: Re: Re: FS2004 - vyvrtka   1. 8. 2003 / 19:54
Milan Lisner   
no jo, kdyby byla moznost delat si vlastni letadla treba do IL2, co?
Tam bysme si pak mohli vic zaradit
 

Re: Re: Re: Re: FS2004 - vyvrtka   1. 8. 2003 / 20:15Jirka Chvátal
A to zas jo, to já můžu ) Možná to vypadá že si pořád stěžuju, ale copak je tak velkej problém udělat sim, kterej je zaměřenej na civilní lítání s alespoň takovým let. modelem jako má IL2??? Je vidět že to jde když se chce a není pravda že by to PC neutáhlo ...
 

Re: FS2004 - vyvrtka   2. 8. 2003 / 14:13Jirka S.
Potrefená husa se musí ozvat ) Každá recenze je subjektivním pocitem autora, různí lidé mají od produktu různá očekávání. Svoje pocity a dojmy jsem shrnul ve své recenzi.

Do recenze na AVSIMu jsem se už taky trochu začetl. Překvapila mě recenze na Cessnu 172, kde autor zkritizoval snad úplně všechno. V závěru napsal, že C172 ve FS2004 je o něco lepší než ve FS2002. Četl jsem i recenzi na Extru a s hrůzou jsem spouštěl FS. Vývrtka ve FS je vděčné téma a přehlédnout tuhle věc je skutečně neodpustitelné. Ještě víc mě však překvapilo, když jsem milou Extru do vývrtky prostě nedostal !!! Realismus na stavený na "hard", stažení plynu a postupným přitahováním na pádovou rychlost, při prosedání (za svítícího nápisu "Stall") "vyšlápnutí směrovky a......? Stroj šel po křídle do otočky, ale nic víc. Stále plně ovladatelný, žádná rotace, již by bylo třeba více či méně obtížně vyrovnávat. Při srovnání směrovky Extra přešla do jakési formy střemhlavého letu, o rotaci se mluvit nedalo. I když jsem směrovku pořád držel, stroj z rotace během cca jedné otočky vyšel. Zkoušel jsem utažené zatáčky na obě strany, opět bez výsledku. Při dosažení minimální rychlosti jsem ztratil pouze něco výšky a Extra kroužila vesele dál. Zkoušel jsem dále Barona 58 i Dakotu, vždy s jedním motorem vypnutým, pádová rychlost a ostrá zatáčka na stranu vypnutého motoru. Nic. Já se prostě nedostal do figury, která by se vývrtce byť jen vzdáleně podobala.

Jsem jen znalejší laik, ale mám dojem, že vývrtka je režim letu, do kterého se pilot dostane neopatrnou technikou letu (pomineme-li záměr pro účely akrobacie či výuky) při dosažení pádové rychlosti. Ve vodorovném letu stroj prosedá, případně okamžitě padá po křídle a dostává se do autorotace. Při velmi utažené zatáčce stroj spadne do vývrtky ještě snáze. Je jen velmi málo strojů, které se do vývrtky těžko dostávají. Ve FS2004 jsem zkoušel vyjma Extry ještě tři stroje, zkoušel jsem klasické postupy fungující kupříkladu ve Šturmoviku a výsledek se nedostavil. V jistém směru by se dalo říci, že v reálu se do vývrtky dostane ten, kdo udělá chybu. Pokud je třeba ve FS2004 nějaké zvláštní umění, aby Extra vrtala, zřejmě je postrádám. Ovšem takovou "vývrtku" nepovažuji za akceptovatelnou.

Co se letového modelu týče, je zřejmě lepší, přestože já to nepoznal. Autory na AVSIMu mám stále za odborníky, jimž se těžko kdy budu rovnat. Pokud napíší, že je letový model lepší, beru to. Ale pokud při běžném létání nepoznám změnu, asi to vylepšení nebude tak horké.

 

Re: Re: FS2004 - vyvrtka   8. 7. 2005 / 16:09
MaPa   
Takže to vypadá, že směrovka u Extry a i ostatních akro kusů zůstala tupá jako předtím. Udrží se ve FS2004 alespoň v nožovým letu? Mám jen FS2000 a tam se nic v noži neudrží.
Obdobně se mi zdá FS ochuzenej i u větroňů. Dostat je do pěknýho skluzu při přiblížení je téměř nemožný. Furt z toho nějak vyplouvaj do přímýho letu.
Nakonec mi přijde, že realističtější polítání je ve starým MS Fighter Ace II, kde se dalo skluzovat i s bombardérem, jen to člověk nesměl přehnat, jinak hapal před prahem do škarpy.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ