|  | Sníh v MSFSXX 16. 2. 2021 / 08:10 | |
|  | Zdravím, měl bych dotaz především na uživatele MSFSXX.
Myslel jsem si, že zobrazování sněhu v terénu je řešeno stejně jako v xEnviru pro XPL- přes shadery.
Takže chápu, že je možný zasněžení podkladové textury (a objektů) postupnou změnou její barvy.
Jenže mně bylo řečeno, že MSFSXX umí dokonce napadaný sníh zobrazovat i co do objemu- takže třeba půl metru sněhu bude dosahovat výšky půl metru nad základním terénem.
Já o tom sice stále pochybuju, protože si v současné době moc neumím představit podobnou technologii v simu, aby ti to zároveň nesežralo celý výpočetní výkon počítače.
Údajně má být i nějaké video přímo od MSFS, kde je tahle funkce ukázaná. Jenže já nenašel ani to, ani žádné jiné.
Proto jsem v téhle otázce stále skeptik, ale klidně mě vyveďte z omylu.
Umí tedy MSFSXX sníh i objemově? |
| |
|