FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
super mapa MSFS 2020 Jeden příspěvek | Celý strom
super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 17:48
Rozšafín Ctibum   
Nejdriv pojmy dojmy:

Presne priblizeni (ILS):
DA/H - decision altitude / height je vlastne bod na sestupove primce, kde je nutne zahajit missed approach proceduru.

Nepresne priblizeni (LOC a cokoliv dalsiho...)
MDA/H - minimum descent altitude, vyska, kterou nesmis podklesat pri nepresnem priblizeni a pokud nevidis drahu, nejpozdeji na MAPt zahajujes nezdarene priblizeni:

Altitude - mereno k stredni hladine more (QNH na vyskomeru)
Height - mereno nad prahem drany

Pro ty LGTS, byt ten LIDO format minim nemam rad a neumim ho moc cist:

1) letim-li ILS16, jsem CAT C letadlo (B737..), decision altitude je 400 stop pri CMV 1600m
2) letim-li nepresny LOC16, je to 840 stop pri CMV 3200m

Obecne je to ale nejaka podivna mapka, protoze v poslednim vydani Jeppesenu i Lida neni LOC priblizeni vubec publikovane a jako takove se letet nesmi. Porovnam-li to s poslednim vydanim, tak Jepp tvrdi pro missed approach climb gradient 2,5% minima 374 stop pri RVR 1300m, LIDO 370 stop a stejne RVR.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ