Nejdriv pojmy dojmy:
Presne priblizeni (ILS):
DA/H - decision altitude / height je vlastne bod na sestupove primce, kde je nutne zahajit missed approach proceduru.
Nepresne priblizeni (LOC a cokoliv dalsiho...)
MDA/H - minimum descent altitude, vyska, kterou nesmis podklesat pri nepresnem priblizeni a pokud nevidis drahu, nejpozdeji na MAPt zahajujes nezdarene priblizeni:
Altitude - mereno k stredni hladine more (QNH na vyskomeru)
Height - mereno nad prahem drany
Pro ty LGTS, byt ten LIDO format minim nemam rad a neumim ho moc cist:
1) letim-li ILS16, jsem CAT C letadlo (B737..), decision altitude je 400 stop pri CMV 1600m
2) letim-li nepresny LOC16, je to 840 stop pri CMV 3200m
Obecne je to ale nejaka podivna mapka, protoze v poslednim vydani Jeppesenu i Lida neni LOC priblizeni vubec publikovane a jako takove se letet nesmi. Porovnam-li to s poslednim vydanim, tak Jepp tvrdi pro missed approach climb gradient 2,5% minima 374 stop pri RVR 1300m, LIDO 370 stop a stejne RVR. |
|