S tim PBR bych byl opatrnější.
PBR textury jsou na letadlech použitý a to v defaultu jaku u FSXX tak u Xplane.
U ortho textur PBR není ani u jednoho a mraky každý dělá evidentně jinak. U objektů scenerie nevím, ale tam je stejně uvidíš jen zblízka, pokud jsou, z dálky ne.
I složitost default modelů (polygony) u FSXX a Xplane je na podobný úrovni. Možná má FS o něco detailnější ale ne řádově.
Tak když bude mít nějaký add-on několikanásobný počet polygonů než default a i víc 4K textur, spadne výkon u Xplane a tipuju, že stejně spadne i ve FSxx.
Takže podle mne, PBR nemá jako takovy vliv na větší realističnost prostředí FSky, jak vyvozuješ.
Spíš to vypadá na odlišný postprocessing.
U Xplane se asi rozhodli pro decentnější vzhled - což se mi taky úplně nelíbí, jak je to bledý a nekontrastní. ( docela tomu pomůže jiný nastaveni Sky Colors, co v default je a nebo evidentně nějaký add-ony )
A u FSXX se zase rozhodli pro výraznější, zaostřenější a barevnější vzhled, který je zase někde skoro až přehnaný.
Ale když např. u FSXX vypnu většinu postprocessingu, začne to připomínat Xplane ... |
|