| | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 16:44 | |
| | Zkusil jsem pro zajimavost porovnat offline scenerii proti online verzi. Online je na default nastaveni.
Pro offline variantu jsem vymazal cache a vypnul a pak vypnul online functionality.
Let je vytvoren jako "arrival" na LKCT, s prazdnym "departure", pak to zacne takhle ve vzduchu, nekde nad Radotinem, pred soutokem Vltavy a Berounky:
|
| |
|
| | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 17:16 | |
| | | |
|
| | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 17:27 | |
| | Ten druhý a čvrtý je online |
| |
|
| | | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 18:50 | |
| | super,
jsem myslel, že to tahá víc věcí z online. Takže moc dat sosat asi nebude ? |
| |
|
| | | | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 18:57 | |
| | Otázkou je co je moc a co je málo 1GB za hodinu není zas tak moc |
| |
|
| | | | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 19:25 | |
| | cca 50 minut nad New Yorkem - 2GB dat (při vyčištění rolling cache) |
| |
|
| | | | | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 24. 8. 2020 / 23:53 | |
| | Hmm prijde mi to plus minus stejne. Akorat tedy ciste offline asi par baracku minus. Jinak mi to asi i prijde jako zakladni p3d bez ortha, ale s ORBX zakladem bajvoko?
2gb za hodinu tedy zni pekne pokud si to clovek pak maze nebo si to maze postupne samo. Toz to by me zajimalo na kolik GB vyjde cca CZE, pripadne cela EU.
Vlastne me i napada ze jsem cetl ze jde predstahnout oblast planovaneho letu. Tak by me zajimalo jak to funguje ve smyslu nakolik muzu uhnout z trasy aniz bych videl ten propad kvality? Samozrejme pokud budu pak offline. Tak nejak pocitam ze v pripade ze uhnu a stale budu online, tak to zacne sosat dalsi data oproti puvodni trase. Ale rekneme ze mam trasu Praha-Brno naprosto rovne, tak ten rozsah na jedne strane je treba 25nm, na druhe to same, tzn sirka toho pasma trasy bude 50nm? |
| |
|
| | | | | | | | FS2020 - ofline vs online scenerie 25. 8. 2020 / 00:03 | |
| | Musíš do nastavení cache a tam je manual a tam si vybereš oblast co se stáhne, samo to bude ovlivňovat velikost rolling cache.
Z té cache se pak dle potřeby odmazává, přesný algoritmus ale známý není, nebo jsem ho nikde popsaný nenašel. |
| |
|
|