| | Jak najít waypoint, kde napojit STAR a APPROACH? 4. 8. 2020 / 00:41 | |
| | (FPL-TVS3CE-IS
-B738/M-SDFGHIJ1LORVWXYZ/LB1
-LKPR0255
-N0455F370 VOZ Z21 PISAM DCT TEKNO DCT BABIT DCT RAXAD DCT MAKED UL617
KEA UL607 GIVIS UT514 XAVIS
-LGIR0237 LGSA
-PBN/A1B1C1D1O1S2L1 NAV/RNP2 COM/ACASII SUR/260B DOF/200804
REG/OKTVU EET/LOVV0017 LHCC0032 LYBA0052 LWSS0127 LGGG0136
SEL/GMHS CODE/49D276 RVR/200 OPR/TVS ORGN/LKPRTVSX PER/C
RMK/CALLSIGN SKYTRAVEL, OCC CTC xxxxx)
Ted jsem tu treba dodelal tenhle planek. Jak vidis, odesilame pouze trat, ktera musi zacinat a koncit na bodech SID -> .... ; ... -> STAR, proste se na tu trat a z ni musis dokazat dostat. Doted je to kazdemu snad jasny, prilety a odlety jsou zalezitosti ATC a pro planovani nejsou podstatny, byt nektere aerolinky je do planku take davaji, nejsou ale nijak smerodatne.
-----------------------
Pro planovani paliva samozrejme koukame i na procedury. Takze, checknu pocasi:
LKPR 032200Z 35008KT 9999 -RA FEW030 OVC043 15/14 Q1009 NOSIG
TAF LKPR 031700Z 0318/0500 35010KT 9999 SCT013 BKN036
BECMG 0321/0323 36014G24KT 5000 -RA BR BKN010 OVC020
PROB30
TEMPO 0323/0408 3000 RA BR BKN005 OVC013
BECMG 0415/0418 32006KT 9999 -SHRA SCT026
BECMG 0421/0500 2500 BR SCT005
LGIR 032150Z 18004KT CAVOK 22/17 Q1009 NOSIG
TAF AMD LGIR 032003Z 0320/0418 VRB05KT 9999 FEW020
BECMG 0321/0323 17009KT
BECMG 0403/0405 32012KT
Z Prahy mi to moc nepomuze, tak se podivam z okna. Lita se RWY 06, tak tam hodim proceduru z LKPR z 06ky na VOZ. Do Heraklionu nedohlidnu, ale foukat v dobe priletu bude 320/12, hlavni rwy je 27/09, tak odhadnu 27 a placnu jim tam XAVIS1A.
Je to jen o namornich milich. Pokud si nejsem jisty, davam proste nejdelsi prilet.
------------------------
Nejsem pilot, moc nevim, co s tim delaji v realu potom, ale pocitam, ze to tam natukaji podle toho. takze XAVIS1A, RNAV(GNSS) 27, checknu LEGS, XAVIS1A konci na GONSO, pak IR402, IR401, IR400, RWY27, MA.
Mno a mam velmi slusny odhad.
-------------------------
Na ceste si pak 200 majli pred letistem poslechnes ATIS a podle toho si to pripadne upravis, odmazes. Snad nikdy jsem nezazil, ze bychom leteli kompletni proceduru. V nekterem bode se to stejne zmeni na vektory nebo vizual
-------------------------
Obecne to neprecenujte. Naklikejte to tam tak nejak obecne plus minus. Vezmi to tak, ze i v realu se s tim hrabu, kazda navigacni priprava, kterou vyrobim, je pro me takova vykladni skrin. Chces ji proste mit co nejpresnejsi a nejhezci, i co se tyce treba prestoupani na trati, nejekonomictejsi moznost stran vetru, vahy...A pak jsi spokojeny, vyrobil jsi pripravu, ktera je o 16 kilo lepsi nez druha a o 23 kilo lepsi nez treti, prijde pilot, prihodi si tam 400 kilo navic "just in case" a leti |
| |
|