Zdravím a prosím zkušenější piloty o konzultaci k modelovému příkladu:
Jak správně provést ILS approach na KSBA (používám G1000)? - viz příloha
Můj postup:
1. VOR navigace (naladěna na NAV2) směr GVO (113.8) radiálem 124°, přílet nad GVO ve výšce 5000'.
2. Nad GVO přepnu AP z VOR na HDG (163°) a zároveň zapnu VS s cílovou ALT 3500 (klesám rychle cca 1100 ft/min) a dále zároveň přepnu na NAV1, kde mám naladěn localizer I-SBA (110.3) a kurs pro LOC nastaven na 075°.
3. Jakmile se ukazatel LOC dostane do přímky, vím, že jsem nad HABUT ve výšce 3500'. Přepnu AP-HDG na AP - navigace VOR (LOC), který mám už naladěn na NAV1, a zároveň opět zapnu VS s cílovou ALT cca 2000'.
4. Jakmile mne AP dostane na LOC radiál 075°, zapnu APR a následně si AP chytne GS, pokud nejsem příliš vysoko.
Vyzkoušeno v XP-11 a funguje. Ale moje otázka je, jak poznám, jak rychle mám v bodě 3 klesat, abych měl správnou výšku na to, aby si AP "chytl" GS? Jde mi o to, že v tom mém postupu nastavuji VS (rychlost klesání) odhadem, ale chtěl bych, aby to bylo "na jistotu". Jak na to?
Díky předem za názory. |
|