FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BELL 407 za 17 babek Jeden příspěvek | Celý strom
BELL 407 za 17 babek   8. 6. 2020 / 21:37
Honza "PickNick" Bartoň
Kdo se bojí helikoptér jako já, spěchejte
Už se s tím tady pasuju hodinu a furt padám jak hruška! Krásný to je... Mám takový pocit, že to je dobrá koptéra ne?

https://store.x-plane.org/Bell-407-XP11_p_620.html
 

Schweizer S300CBi XP11 za 15 :O   8. 6. 2020 / 21:38
mano
https://store.x-plane.org/Schweizer-S300CBi-XP11_p_1222.html
 

Schweizer S300CBi XP11 za 15 :O   8. 6. 2020 / 22:00
Honza "PickNick" Bartoň
Ta je taky krásně hnusná!
 

Schweizer S300CBi XP11 za 15 :O   8. 6. 2020 / 22:09
Pips   
Díky za info. Za tuhle cenu jsem prostě neodolal
 

BELL 407 za 17 babek   8. 6. 2020 / 23:18
Willhelm   
Ano pro mě krásně motivační, protože já omylem koupil XP10 verzi za 30 babek, protože mamlas Nikolas to měl v chvilku omylem tak, že to vypadalo jako helina pro XP11. Pak jsem na XP11 verzi dostal slevu a dosypal do toho dalších patnáct. A teď je to k mání za 17. Rozdíl proti 45. Nicméně i když mě vyšla draho, tak aspoň funguje jak má, resp. jak jsem čekal a místy překonává očekávání.
Proti Bell-407 mám pocit, že vůbec nežere fps a proti helinám s turbínou je to zase jiný zážitek z nahazování. No a na Quatam River má člověk pocit, že ani neví kam to posadit, jak jsou ty lesní heliporty najednou velké.
 

BELL 407 za 17 babek   8. 6. 2020 / 23:36
Honza "PickNick" Bartoň
No u mě zatím hlavně problém s přistáním a VRS... ten SAS stabilizační systém mám brát jako srabárnu nebo statečně? Pořád bez pedálů s X52 saitekem...

Musím na ta přistání nějak vyzrát
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 17:07
Vita Zenisek
VRS je jen o spatnym profilu priblizeni - moc velky klesani a moc prudky brzdeni, nejlepe najednou
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 19:09
biblbrox   
Jak píše Víťa.
Když brzdit, tak moc prudce neklesat, nebo se z tebe velice brzo stane padající brambora.

Dřív jsem se taky snažil sklesat napoprvé za každou cenu tam, kam jsem chtěl.
Teď když vidím, že budu dlouhý, nic nehrotím, nesnažím se prudšeji sklesávat a radši si udělám takový jeden (klidně i dva) poznávací průlety místa přistání. No a během těchto okružních průletů si v klidu postupně sklesám na požadovanou výšku.
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 19:48
Pips   
A navíc tu máme taky overhead approach, tím se výška vytrácí docela dobře
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 20:24
biblbrox   
To je taková ta technika, jak přiletíš nad dráhu ve velké rychlosti, vystřelíš nahoru, tam se otočíš o 180° a mažeš zase zpět dolů, kde přistaneš? Nebo to je něco jinýho?
Omlouvám se, ale terminologii manévrů opravdu neznám
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 21:03
Pips   
Je to manévr na vytracení výšky bez přílišného vzdálení se od místa přistání. Přeletíš nad místo přistání, snížíš kolektiv, hodíš vrtulník na bok do ostré zatáčky a dostaneš se rychle tou zatáčkou zase před místo přistání, kde podrovnáš. V knížce Rattler One Seven je to popsáno, jak to létali ve Vietnamu na Hueyi

„…we would fly over the LZ so that wind was 90 degrees off the left side of the helo, altitude about 2500 feet – a good margin for safety from small arms fire. When we were directly over the LZ, we would lower the collective, and roll the bird into a steep left turn. This would set up the helicopter in a steep descending turn. Rate of descend would be 2-3000 feet/minute as we made our 450 degree turn. Within seconds of starting the approach, we would begin our roll out and be established on short final to the LZ. All we had to do was flare the helicopter while adding power, and within seconds we would be hovering in the LZ. Benefit of it was it took a mninimum amount of time to get into the LZ, and if we get hit while the approach, we just continued down into the LZ where friendly troops were located. Many pilots would do 360 degree high overheads, but I liked the 450 better."

"...due to aerodynamics of the helicopter it was better to execute a high overhead approach in a left turn, instead of right. ..." and "...being the AC, you wanted to be on the side of the aircraft in which you were making the turn, which allowed you to see better what was taking place on the ground as you shoot your approach."
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 21:35
biblbrox   
Aha, tak to jsem nikdy neslyšel.
Každopádně to musím zkusit
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 22:20
Vita Zenisek
To vypada trochu advanced pro nekoho, kdo se toho sotva drzi
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 22:59
Pips   
Ono to zase tak hrozný není, i když uznávám, že trochu tréningu to snese. Kdosi se to pokoušel předvádět na youtube s DCS. I jemu trochu ulítly otáčky při zahájení manévru, no ale o do toho je tu ten tréning

https://youtu.be/0Q1h4IxitwQ

 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 21:29
Jennik   
Tenhle dáreček jsem naštěstí stihnul, úplnou náhdou .)
Už blbnem, zatím zdravý, osy zcela lineární a augmentace 5% a jde to (x-52 a ch pedals).
Doporučuji namapovat na joy force trim, funguje to takto:
Mám v nějakém režimu cykliku vychýlenou, zmáčknu a držím tlačítko a vracím joystick do středové polohy, pak jej pustím.

Mimochodem, v betě X-Plane přestal fungovat zvuk. Stáhněte si tento patch:

https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/120724-bell-407-for-xp11-have-an-issue/&page=23&tab=comments#comment-1876011

Nicméně, pořád mi to hází nějakou chybku po startu simulátoru, ale nezdá se, že by to mělo nějaký vliv.
34643 B / 750 x 422 / Bell 407 - 2020-06-09 03.15.38.png
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 21:37
biblbrox   
Jo, ta hláška není důležitá.
Autor to vysvětloval na fóru, ale nic moc už si k tomu nepamatuju. Prostě odklikni a zapomeň
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 22:30
Honza "PickNick" Bartoň
Jj to se tyka jen VR verze podle log.txt
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 22:33
Honza "PickNick" Bartoň
Diky za tip. Me frci hezky ale vratil jsem se na 11.41. Jinak pedaly porad nemam a kroutim pakou. Setrim na happyho sportovni.
Ale kdyz jsem stahnul pruzinu na x52 tak s pouzitim SAS uz to trochu zacina litat
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 22:49
Jennik   
Tak stahovací pásky na pružinu jsou základ Ještě doporučuju máznout zespodu misku lithiovou vazelinou Pak prostředek skoro necítíš

Ale vrtulník bez pedálu je velký špatný. I když věřím, že se to dá naučit se Z osou, je to jen špatný návyk...
 

BELL 407 za 17 babek   9. 6. 2020 / 23:07
Honza "PickNick" Bartoň
Souhlas. Vsecko bude Zatim si musim hrat jinak. Az budu velkej budu happy
 

BELL 407 za 17 babek   10. 6. 2020 / 00:16
Jennik   
Nechci strašit, ale velkej už jsi a lepší to nebude
Sleduj Bazoš, celkem pravidelně tam vídám komplet sestavu i pedály za celkem babku (když si vzpomenu, za kolik jsem kupoval z druhé ruky CH pedále). Stojí to za to.
 

BELL 407 za 17 babek   10. 6. 2020 / 00:16
Jennik   
Nechci strašit, ale velkej už jsi a lepší to nebude
Sleduj Bazoš, celkem pravidelně tam vídám komplet sestavu i pedály za celkem babku (když si vzpomenu, za kolik jsem kupoval z druhé ruky CH pedále). Stojí to za to.
 

BELL 407 za 17 babek   10. 6. 2020 / 06:29
happypetr   
... píšu si do deníčku...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ