| | | XP: X-enviro 1.10 released! 3. 6. 2019 / 07:38 | |
| | Tak a je to venku! Na první počin s prostorově renderovanými mraky to vypadá skvěle! Je tam pár bugů, ale je to revoluční. Jsem hodně zvědav na recenze.
https://www.thresholdx.net/news/xev110 |
| |
|
| | | XP: X-enviro 1.10 released! 3. 6. 2019 / 16:21 | |
| | Vcelku hype sračka. Zrnitá sračka. Nebo rozmazaná sračka. Dal jsem tomu 10 minut a pak jsem radostí smazal a přešel zpět na ASXP |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 3. 6. 2019 / 17:20 | |
| | U mě xEnviro neuspělo hlavně proto, že umí jen real time mód, abych si natáhl vlastní metar, nebo si nadefinoval vlastní počasí, to nejde. Zjistit pak, že si s tím nezalítám protože v místě kde chci letět právě padají trakaře a nejde vidět na krok...
A z komentářů je FPS drop víc než 50%, to ale píší i vývojáři, že nejde mít hezké mraky a výkon najendou. |
| |
|
| | | | | XP: X-enviro 1.10 released! 3. 6. 2019 / 18:05 | |
| | S tím propadem výkonu jsem osobně počítal, protože mít prostorově vykreslené mraky chce slušný výkon...
No stále je to první vlaštovka. Ale i v tom menším rozlišení se mi to líbí mnohem víc, než nabušené textury na plackách, co se točí okolo. |
| |
|
| | | | | | XP: X-enviro 1.10 released! 4. 6. 2019 / 10:45 | |
| | Ano na 3D mraky je potřeba víc výkonu, o tom žádná, otázkou pak je zda to lidi budou používat nebo ne, z toho co jsem se dočetl, tak to lidem moc nevyhovovalo.
Jak to vypadá je subjektivní, osobně jsem v tom neviděl velký rozdíl proti tomu co už je v XPL dostupné, ale neviděl jsem průlety oblačností, ani jak to vypadá těsně pod a nad, takže tady nemám definitivní názor. |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 4. 6. 2019 / 15:48 | |
| | To je neco jako TrueSky od simul? Z tech screenu jde prd poznat. |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 6. 6. 2019 / 20:36 | |
| | Podle mě vývojář nakonec chtě nechtě podlehl tlaku uživatelů a vydal něco, co potřebuje ještě tak 10 let vývoje a to jak SW tak HW . Je to prostě hnusný úplně ze všech stran . Za mě si myslím ukrojili moc velkej žvanec a nahypovali komunitu. Já jsem tomu někde v půlce přestal věřit, protože na třeba posledních 20-30ti screenech na Thresholdu bylo vidět, jak rapidně stahujou kvalitu dolů, aby se to vůbec hýbalo.
Krom toho se obávám, že na data počasí ani nehrábli a tak bude xE nadále s věrohodností počasí někde mezi bramborou a vlašským ořechem (neoloupaným), co se snaží předstírat, že jsou zlatý nugát. |
| |
|
| | | XP: X-enviro 1.10 released! 5. 6. 2019 / 15:17 | |
| | Tady pár obrázků toho, jak xEnviro zobrazuje počasí nad ČR z posledních dnů. Asi úplně nejvíc mi ale vadí to, že to vypadá, jako by ve vzduchu nebyla žádná vlhkost. Na horizontu sice něco jako opar je, ale mraky vypadají vůči zemi jako vystřižený z papíru a vůbec nejde odhadnout, jak vysoko je základna (stíny mám zapnuté). |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 5. 6. 2019 / 15:25 | |
| | No to je vazne hnus, velebnosti. |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 5. 6. 2019 / 16:44 | |
| | První screeny, které nevypadají super
Je to s weather engine XE předpokládám. Taky koukám, že ten tvůj XP vypadá trošku jak omalovánky. Nebude to chtít si pohrát s nastavením XE, shaderů nebo tak něco? Je divné, že stíny máš zapnuté, ale žádné stíny nevidím.
Jak to vypadá v porovnáním s ASX? A jak to působí, když prolítáš oblačností v ASX a tomhle? |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 5. 6. 2019 / 17:56 | |
| | Ještě, že mě default mraky neurážej a nemám potřebu je nahrazovat |
| |
|
| | | | | XP: X-enviro 1.10 released! 5. 6. 2019 / 22:25 | |
| | osobně jsem chvíli používal SMP, chvíli default, chvíli soft clouds art. Výhoda je že to funguje s jakýmkoli počasím které si nastavím, nejsem tedy vázaný tím jak je v místě, kde chci lítat. Zapnu ASXP a když je hnusně, vypnu a nastavím vlastní. Aktuálně jsem vyhodil SMP a mám soft cloud art, jelikož to má minimální dopad na výkon i při větší oblačnosti, což od chvíle co jsem pořídil ASXP bývá častěji. |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 8. 6. 2019 / 17:14 | |
| | Náhodou jsem dneska narazil na tohle video, zběžně jsem to proklikal a podíval se a musím říct, že to vypadá dobře. A na konci i ukazuje nastavení. Pořád je to o kompromisu, pro mně no go s přesností počasí (kvůli IVAO), ale celkově mi XE příjde mnohem přirozenější, než jakékoliv otexturované desky, které když vypadají dobře z daleka, je to hruza blízko a nebo naopak.
https://youtu.be/_a8zKrmH8UE?t=7227 |
| |
|
| | | XP: X-enviro 1.10 released! 8. 6. 2019 / 05:58 | |
| | Vyzkoušel jsem a do 10 minut odstranil a vrátil se k 1.07s. Lepší než zamrzlej karburátor na finále nu a tak nějak se budu rozkoukávat co a jak dál s počasím v XPL....
Letu zdar |
| |
|
| | | XP: X-enviro 1.10 released! 12. 6. 2019 / 15:45 | |
| | | |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 12. 6. 2019 / 17:11 | |
| | Jo, s nějakým takovým názorem bych se i ztotožnil Jsem zvědav, kdy a jestli se do toho pustí i Austin |
| |
|
| | | | XP: X-enviro 1.10 released! 12. 6. 2019 / 17:41 | |
| | Vcelku mě překvapilo, že Austin se svojí OCD zůstal poměrně dost taktní . I když "that's cool tech demo" a "it is not perfect, but it has a potential" to zase naopak shrnulo pěkně . Ale je škoda, že si pánové předtím nesedli a neřekli si "umí to tohle, tamto i toto", protože xE přeci jen nedělá jen mraky, ale celou atmosféru a nasvícení scény a rozdíl proti defaultu co do věrohodnosti nasvícení scény může být brutální. I když je to ve videu zmíněný, tak by bylo určitě lepší, kdyby Austin věděl o xE první poslední, aby ho mohl třeba i líp okomentovat.
Jo a gratulace Andreyovi Sheybakovi k tomu, že se po dvou letech konečně nějakým způsobem dokázal spolu s Austinem domluvit ohledně toho, že by bylo dobrý, aby XP "vidělo" počasí z xE a bylo možno s těma datama dál pracovat (např. WXR). |
| |
|
| | | | | XP: X-enviro 1.10 released! 12. 6. 2019 / 18:50 | |
| | Tak XP vidí třeba počasí z ASXP, tak proč by nemohlo vidět z xE? |
| |
|
| | | | | | XP: X-enviro 1.10 released! 12. 6. 2019 / 19:34 | |
| | Neschopnost, neochota, nechuť Andreye Sheybaka? Co přesně z toho bylo příčinou toho, že takováhle domluva s LR přišla až po dvou létech žebrání komunity směrem k xE, to se musíš zeptat Andreye . Ale bacha, jestli bude v Rusku hořet nějakej podělanej GUM, tak o něm pár měsíců neuslyšíš . |
| |
|
|