FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL 11 - tiene v kokpite Jeden příspěvek | Celý strom
XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 12:51
xWing   
Ahojte.

Chcem sa opytat na zvlastne spravanie sa tienov v kokpite.
Raz su ostre a inokedy hnusne kockovane.
Je to vlastnost, alebo mam niekde problem ?
Pre pochopenie link na video:

https://youtu.be/kkG1RShELRc

Dakujem
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 13:00
Willhelm   
Do 11.30 jsem měl stíny upravené lua scriptem, 11.30 teď provozuji pokud možno bez velkého překopávání a máš pravdu, že někdy jsou stíny úplně ostré a vyhlazené, někdy zase úplně rozkostičkované, někdy je půl kokpitu OK a druhá půlka kostičkovaná.
Osobně jsem závislost neobjevil.
Nicméně beru to jako zlepšení. Do stínů z Elite Dangerous už chybí jen kousek.

Co se naopak vůbec nezlepšilo jsou přechody čtverců při letu ve větší výšce. Dříve bylo možno vidět modře prosvítající nic na přechodech, teď se mi stává, že chybí celé čtverce - tady mám ale závislost na době letu - do cca 1h je to OK, problémy začínají až kolem 1:15-1:30 - navíc spolu s nenačteným čtvercem se ani neaktualizuje už tak malá mapa.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 13:03
mano
v tomto topiku su prikazy do lua scriptu ktore by to mali odstranit https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/167878-xp-1130-final-bad-quality-aa/

je to bug 11.30..
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 14:06
xWing   
Nech ide LR do prdele, aby si clovek musel riesit problem svojpomocne.
Zasierat si XPL stale nejakymi pomocnymi pluginmi a potom XPL pada a nevie clovek co skor odstranit.
Hlavne ze mame vylepseny hlas ATC, to je fakt dolezite.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 15:43
ltow
Bohužel naprostý souhlas. Podle mě jsou releasy svoji kvalitou čím dál tím horší. 11.30 je vysloveně nedodělaná - to potvrzují i sami vývojáři na svém developer blogu, kde píší, že před vydáním 11.30 už jen fixovali kritické bugy. A že další bugy nahlášené během beta testingu budou řešeny v 11.31. Tohle proste nechápu. Nic je netlaci takový nedopeceny produkt vydat, ale oni to stejně udělají. A pak se diví, že mají přetížený support, když je lidí zahrnují množstvím bug reportů. Tak kurna zlepším interní testing a když už mi někdo bug objeví v betě, tak ji nevydam dokud ho neodstranim. Grrrr
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 19:29
Jirasek
Vždyť jsem Vám to říkal pane Starosto. A pořád si s tím hrajete. Ale kdo nemá co dělat, ať si hraje. Podle mě, simulátor by se měl zakoupit, případně dokoupit vylepšení, nikoliv být dokončovatelem nedokončeného. A nadejde doba, kdy budete dokupovat XP12, 13??
 

XPL 11 - tiene v kokpite   24. 1. 2019 / 08:27
OndraT
Úplný souhlas! Tak třeba jednou takový simulátor vyjde
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 15:18
Pips   
Já ani nevím, jaký tam mám stíny. Asi jako na tom videu. Každopádně mě to netrápí, většinou se teda za letu věnuju letění a stíny jsou mi naprosto fuk.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 16:38
biblbrox   
Přesně tak.
Proto já v kokpitu nemám stíny vůbec a díky tomu ulehčím i cpu.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 16:36
ONDR4cz   
Doporučuju tenhle skript pro FlyWithLua: https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/38359-jagged-shadow-fix/ Používám už dlouho a stíny jsou perfektní v kokpitu jsou perfektní, dopad na FPS jsem nezaznamenal.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 19:24
happypetr   
... no nevím, to vaše létání v xplajnu je docela laboratoř... Máte vůbec čas přes to různý ladění, vychytávky a fičurky se normálně prolítnout? Já bych to ladění asi vůbec asi nedal, to bych přešel na ponorky, nebo vláčky...
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 19:32
Jirasek
Promiňte mi, většinou píši konkrétně, nebo se snažím poradit, ale nedalo mi to a nedívám nic jako ostatní.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 20:08
xWing   
Kolego, ja normalne lietam denne IFR turu na IVAO a toto bolo natocene v ramci legu.
Mna nebavi laborovat a skusat, ja lietam
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 20:13
mano
narozdiel od fsky, nic netreba ladit a da sa lietat hned od instalacie
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 20:54
Willhelm   
Jo to jsem si ověřil nedávno. Protože placené profi XP verze LKPR se podle všeho v dohledné době nedočkáme, koupil jsem si u Aerosoftu Mega Airport Prague pro FSX za účelem konverze do XP. Oprášil krabici FSX, nainstaloval a scenerka se mi načetla tak z půlky. Letiště na trávě, chybějící zdi... Tak přečtu požadavky a zjistím, že na původní krabicovce to fungovat nebude. Takže jsem to vše zase odinstaloval, koupil FSX na Steamu a tam jsem to naštěstí rozjel na první dobrou. Zkusil jsem přidat i Ivošovu LKMT, a tady z péráku Kbely a LKFR, ale scenerky nešla přidat. A už se googlovalo - pro provozovatele FSX na Win7 asi žádná novinka, ale kliknutí do prázdného adresáře poté co jsem přidal scenerku by mě fakt nenapadlo ani kdybych měl dva doktoráty z IT.
Po konverzi mi v XP část scenerky chybí, takže jsem se chtěl v FSX trochu proletět kolem Prahy, abych měl alespoň rámcovou představu jak to vypadá a co vše bude třeba z nuly vymodelovat. Po dvou letech na XP bych už se asi k FSX a jeho LM klonům nevrátil. Ten let byl nějaký hodně divný. Strašně pomalé, při brždění jsem zase ani nevěděl, že brzdím. Obdivuji všechny co na tom lítají, že to dokáží poladit tak, aby mohli publikovat pěkné screeny z lítání, protože to co jsem viděl v default FSX na nejvyšší detaily, nestálo za mnoho. Navíc mě neskutečně rušilo jak mi dva kilometry před letadlem neustále doskakoval autogen. Proti tomu většina screenů z XP co tady je ukazuje jak to vypadá na "default". Bohudíky, že XP prochází vývojem, občas se nějaká verze úplně nepovede, ale to už tak u vývoje bývá. Aby LR mohl zrychlit a zlepšit vývoj, museli by personálně dost rozšířit studio a obávám se, že to bychom nezaplatili. (Vemte si kolik stojí XP a kolik si třeba řekne FF za jediné letadlo... )
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 20:22
Pips   
Není to tak hrozný, jak to vypadá. Já to jednou nastavil, jede to, nesahám na to a rozhodně radši lítám. Jen s posledním updatem nastalo několik otazníků a nedorozumění. Ale i to se nakonec vyjasnilo a ustabilizovalo. Kdyby to byla taková laborka, jak jsi psal, tak bych se na to fakt vyflákl
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 20:57
JM   
Oproti problemum co byly s FSX jsou tyhle XPL drobnosti uplna pohodicka a za sebe muzu rict, ze jenom spokojene litam a nic neladim, neopravuju
 

XPL 11 - tiene v kokpite   23. 1. 2019 / 22:50
Vita Zenisek
Též neladím. Navzdory nářkům některých uživatelů zde na foru jsem nainstaloval 11.30, nic zlého se mi nepřihodilo, tak jsem na to dal novou verzi Zibo a zase lítám.
Kromě scenerek a letounů s pevnou i rotující nosnou plochou do toho nedávám žádné jiné zkrášlovače ani vylepšovače a odměnou je mi bezproblémový chod simu.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   24. 1. 2019 / 12:39
MzM   
..nebo RC-čka, tam je aspoň adrenalin, aby s tím člověk nepraštil. Nebo nepraštil moc.
 

XPL 11 - tiene v kokpite   10. 2. 2019 / 09:57
xWing   
Verzia 11.32 a vypda to tak, ze uz je to opravene
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ