TerraMaxx má jeden zásadní problém - všechno jsou separátní textury. Tzn. je potřeba reload celý scenérie, aby se aplikovaly nový textury. Což v praxi znamená, že pokud poletíš třeba z jihu na sever, tak se ti v určitým okamžiku klidně na desítky sekund celej sim zastaví a nahrávají se komplet nový textury, pak se to zas rozjede.
Když pominu to, že SunDog alias tvůrce všeho od -Maxx je povýšeneckej kokot, kterej nesnese ani lehkou konstruktivní kritiku, tak tohle bych nechtěl v simu ani zadarmo
Se sezónama zajímavě koketuje xEnviro, jenže to bohužel můžou vydat v kdovíkterý budoucí verzi (nebo taky vůbec) - už teď umějí udělat dynamickou akumulaci sněhu při sněžení a vlastně celou scénu nechat zasněžit (na poměry simu docela realisticky) a to nejen terén, ale i objekty, autogen, cesty, dráhy ... prostě cokoliv. A protože to není přes textury, ale přes shader, tak je to "za letu". Tady je dost screenshotů z vývoje https://forum.thresholdx.net/topic/241-110-development-screenshots/?page=10 , některý jsou opravdu pecka (mraky jsou bohužel pořád divný )
Test akumulace sněhu https://www.youtube.com/watch?v=L9B2-7BrOSI |
|