| | Douglas N143J - DC3 nebo C47? 13. 12. 2018 / 18:06 | |
| | Souhlasím, ale jen v něčem. Udržet DC-3 v letuschopném stavu může být problém a je na to potřeba kupa peněz, které hned tak někdo nemá. Taky pak problémy s pojištěním, pokud by ji někdo provozoval atd. atd. atd. Námitek může být spousta. A neříkám, že do Kbel ta DC-3 přiletěla rovnou ze Santa Monicy s ještě lepkavým nátěrem. ALE a nicméně - i když jí zbývala sotva 1 hodina do případné nákladné renovace (pokud by ji člověk chtěl i nadále udržet letuschopnou), pro účely muzea to byl v okamžiku předání skutečně letuschopný stroj. A nechat ji shnít a rozbít vandaly někde v prostoru - to byla a je pro VHÚ fakt ostuda.
.........
Ale dík za odkazy! Vidím že jsem popletl historii, speciální služby na té "naší" dakotě poskytovala společnost Mohawk, ne Panagra... ;.) (viz zde: http://www.postcardpost.com/MwkR40.jpg ; http://www.postcardpost.com/MwkR41.jpg ; http://www.postcardpost.com/MwkR45.jpg ) |
| |
|