Ten vjem rychlosti by byla zajímavá studie.
Osobně si myslím, že je to jen o té perspektivě. Taky mám pocit, že u P3D je menší než u FS9, ale to může být taky tím, že je tam možnost "wide aspect ratio", což FS9 neměla a podle mně bude hrát velkou roli.
Jen takový akademický nástřel:
- oko vnímá pohyb přes periferní vidění, tj. okraje projekce je třeba donutit k rychlejšímu pohybu (u XP je možnost nastavení úhlu zorného pole, což ten efekt zvýší stejně jako u FS9 oddálení)
- pro efektivní zobrazení to bude chtít velkou projekční plochu, kde tyhle "rychlé oblasti" budou co nejvíc na okraji
- obrovský vliv na pocit rychlosti a letu má FPS. Řekl bych nad 60 na velké projekci ideální a hlavně bez zasekávání se "stutters" (na to je třeba výkonná mašina a vyladěný sim). Množství potřebných FPS je úměrné velikosti projekce. |
|