FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Useful Load - dotaz na tralalajtaky Jeden příspěvek | Celý strom
Useful Load - dotaz na tralalajtaky   23. 7. 2018 / 00:31
Algy   
Jak se v praxi provozuje ultralight s useful load treba necelych 200kg, kdyz pilot i s botama ma 90kg, pasazer dalsich 90kg a k tomu 10kg batoziny?

No, blbě. Modelový příklad s P-92 Echo:
MTOW: 450 kg, prázdná hmotnost stroje (BEW): 290 kg, tzn. že na užitečné zatížení (posádka, palivo, batožina) zbývá jen 160 kg. Osmdesátikilový pilot si tedy může vzít až 80 kg paliva. Nicméně, dvěma osmdesátikilovým pilotům už na palivo moc hmotnosti nezbyde...

Každopádně, identický stroj registrovaný na Slovensku má MTOW 600 kg, takže užitečné zatížení je 310 kg. To už je jiné kafe.

Uvedená problematika poslední dobou hýbe různými diskuzemi, protože se uvažuje, že by se v ČR MTOW zvýšila na 600 kg.

https://www.aeroweb.cz/clanky/5702-europarlament-schvalil-nove-zakladni-narizeni-uvolnil-cestu-k-600kg-ul viz diskuze pod článkem.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ