Ahoj,
mam dva (vlastne tri) rychle dotazy na xplanisty zbehle ve tvorbe scenery pro X Plane:
FS2XPlane - Da se nekde nastavit, aby to pro kazdy konvertovany objekt vytvorilo automaticky i exclude? Jde o to, aby se odstranil defaultni objekt (nebo objekt z nejake overlay s nizsi prioritou) a nedochazelo k duplikacim / prekryvani.
World2XPlane - Pokud ne, muzete mi nekdo potvrdit moji tezi (nebo spis nadeji), ze by se exclude daly z custom vektorovych dat vygenerovat pomoci teto utilitky - budto pres upload Poly File a nebo aktivaci smart exclude? (u smart exclude je mi jasne, ze bych musel i neco vygenerovat, aby se smart exclude vytvorily; tady jsem to zatim jeste nedomyslel... )
A do tretice - tusite nekdo, proc napr. kolem LOWS je FPS OK s orthem a default autogenem, ale vyrazne spadne s orthem a w2xp autogenem? (testoval jsem to s w2xp Europe mix)
Jenom na okraj... w2xp autogen se mi celkove nelibi, i kdyz musim ocenit to, jak umi omotat facades kolem polygonu ruznych tvaru.
Diky
Milan |
|