| | | FSX OSM autogen bez orta 14. 6. 2017 / 00:26 | |
| | Je to nejako jednoducho mozne v FSX? V XPL ano, a chcel by som to skusit aj v FSX.
Nejako sa k tomu neviem dopatrat, ako na to.
Proste nech textury zeme ostanu dafault(alebo ORBX...) a na to auotgen z OSM dat, napr od Pavla Brodskeho(LKAA, LZBB)
Skusal to niekto? Ako na to?
Vdaka,
m.
|
| |
|
| | | FSX OSM autogen bez orta 14. 6. 2017 / 13:09 | |
| | Ahoj,
podle me by to melo jit pomoci pruhledneho ortha, ktere by pokryvalo cele uzemi. Pod nim by byly videt textury vektorove scenerky a soucasne by se mel autogen z OSM na co chytit.
Napadaji me dva zadrhely:
1) pruhledne ortho nemusi smazat defaultni autogen (ale myslim, ze smaze)
2) vektorova scenerka pod pruhlednym orthem musi byt VELMI presna, aby na ni autogen z OSM co nejlepe sednul (napada me treba ORBX vectors nebo UTX, ktere ale take neni zadna slava). Jinak to bude podle me nepouzitelne.
Milan |
| |
|
| | | | FSX OSM autogen bez orta 14. 6. 2017 / 13:55 | |
| | Ahoj,
priehladne orto, zaujimavy napad.
Dakujem za radu, nejako to vyskusam.
m. |
| |
|
| | | | | FSX OSM autogen bez orta 14. 6. 2017 / 14:24 | |
| | Kterou zemi mas na mysli? SK bych ti mohl nekde nasdilet. |
| |
|
| | | | | | FSX OSM autogen bez orta 15. 6. 2017 / 01:32 | |
| | Myslel som na SK. ale ako pises v dalsom prispevku, ze to tak nefunguje...
Skoda, som si to predstavoval nejak jednoducho...asi to nepojde.
Aj tak dakujem za ochotu,
m.
|
| |
|
| | | | | FSX OSM autogen bez orta 14. 6. 2017 / 21:26 | |
| | Tak to nefunguje. Pruhledne ortho nemaze defaultni autogen. |
| |
|
|