Letecky sanice maji zabudovany AVC, nekdy se tomu take rika kompersor. Jeho funkce je takova, ze upravi zesileni mikrofoniho zesilovace na optimalni uroven. Dale pak jsou mikrofony konstruovany s s omickovovou charakteristikou (mikrofon ma dirky jak ze zadu, tak zepredu), coz ma ten efekt, ze hluky a bordel ktery prichazi z obou stran se navzajem eliminuji a zvyraznuje se pouze ten zvuk, ktery prichazi z jedne strany. To znamena ze pouzivame li takovy mikrofon, je potreba si ho dat temer do tlamy ( rtama se temer dotykat molitanu. Ti zvysime pomer jednostraneho signalu a AVC potlaci ruchy z okoli. Paklize ma pilot mikrofon nekde u brady je jasne, ze je jeho hlas utopen v hluku kabiny. V ULL mam 2x Trabant motor a je tam pekelnej rachot a i presto je vysilani naprosto perfektne citelne. Staci abych mel mikrofon 5 cm od pusy, nebo kousek mimo tak mi neni rozumet. |
|