No když už mě chválíš - u me se vysoká čitelnost dosahuje tím, že ke skvělé SB Audigy mám připojený geniální TESCO špejlový mikrofón za 80 korun, který mám cca půl metru před sebou. Ten díky svému super HW vybaní, vestavěným hardwarovým filtrům a ultranecitlivému snímání v pouze jednom směru automaticky sám upraví signál do oné užásné kovově-telefoní podoby, která má sice k věrnosti daleko jak já do číny, ale je velmi dobře čitelná.
Někdy holt méně znamená více.
Co se týká Matěje, tak s čitelností nemám vůbec problém, proti tomu co se ozývá z některých kokpitů je to nebe a dudy.
Co se pak týká motorů v kokpitu, tak obecne bych doporučoval je trošku stahnout. To že přez ně blbě slyšíte vy řídícího je už samo o sobě problém, ale fakt že přes vaše motory ( teď nevím jestli to bylo konkrétně tvoje letadlo , ale všera to 3-4 stroje byly ) neslyší řídící vás je už o hodně větší problém, nemluvě o tom, že když zaklíčuje tím svím kvičením ATRko, které zní jako by pilot při hovoru na tom motoru seděl těsne poté co jsem si kvůli nějakému tichému pilotovi vytáhl hlasitost, vzniknuvší tlaková vlna mi úspěšně likviduje můj jinak skvělý sluch
|
|