Na tom není co k experimentování. Max nastavení u terénu nemá žádný vliv na scenérku který je v horší kvalitě, což jsou v podstatě všechny, tzn, můžeš to mít na max a neřešít že zrovna nějaká scenérka použije 10m mesh nebo 15cm textury, což ale nastane ve chvíli kdy budeš mít vše nastaveno někde na středu, pak si třeba ani neuvědomíš že ta scenérka se zobrazí hůř než by ve skutečnosti mohla a ani tě to nenapadne.
Jít níž má smysl v podstatě jen u meshe na vyloženě hodně starém CPU, kdy terén není tak podrobný, ale oproti nastavení takového autogenu to bude stejně tak minimální výkonový dopad že to můžeš ignorovat. Kvalita textur výkon nemění, jde jen o to zda se použije nejvyšší kvalita nebo se použijí textury horší. Vliv to má jen na paměť. Level of detail je dnes také už jen otázkou paměti, respektive našich 32 bitových limitů. U ortha které používá není důvod nemát to na max.
|
|