Není třeba ubírat, i když budeš mít texture resolution na max tak drtivá věcí nemá textury ani zdaleka tak kvalitní, bavíme se jen o pár scenérkách které jdou na 7cm/px, tzn u toho ortha pokud nejpůjdeš hůře než 1m/px tak se nic nestane, a něco horší nastavení je téměř minimum možné. Normálně se doporučuje dát na max a neřešit.
Mesh resolution s tím nemá co společného a i pokud máš ultimate tak krom nějakých větších hor nebudeš mít mesh lepší než 10m, spíše ale 19, možná dokonce 38.
Netuším jak FS2004 ale FSX mipmapy používá jen pro VC a dají se vypnout. Mipmapy jsou různé rozlišení textur uložené v jedné textuře a dle vzdálenosti ze které se renderuje se použije mipmapa vhodné velikosti, což do velké míry omezuje shimmering třeba. Dost silně ale pochybuju že v 20GB orthu budou mipmapy.
Spíše dočasně vypni antialiasing ne jen v FSX ale i v driverech. Pokud se to zlepší, pak bych se zaměřil na LOD Bias a dle síly tvého obvyklého AA bych nastavil offset pro negative lod bias (ten je třeba aspoň u nv také zapnout), Tohle prý někomu pomáhalo na blurry textury. Osobně jsem s tím problém nikdy neměl a tohle nastavení jsem nijak nepoznal. |
|