FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: LKPR T3-T4 Jeden příspěvek | Celý strom
OT: LKPR T3-T4   19. 10. 2016 / 19:01
Mike76
Hele kluci kdo makáte na letišti tak zdržoval toho Zemana na Ruzyni sakara!!! Přiznáte se?
 

OT: LKPR T3-T4   19. 10. 2016 / 20:08
Stew
Protivětry!
http://www.lidovky.cz/ovcacek-trva-na-zpozdeni-kvuli-pocasi-zbrzdil-nas-protivitr-s-rlp-se-neshodne-na-case-odletu-icc-/zpravy-domov.aspx?c=A161019_180146_ln_domov_gib
 

OT: LKPR T3-T4   19. 10. 2016 / 21:24
kuma   
Každému trochu přemýšlejícímu tvorovi je jasné, že ausgerechnet let sledovaného letadla je zdokumentován se sekundovou přesností a pro primitivní výmluvy a lži tu není prostor. K tomuhle není co dodat - http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3725643 (čas 9:52). Proč bylo vše tak jak bylo nám stejně poví až Tonda Blaník (jestli se někdy vrátí)

PS: možná by někdo mohl Hradu napovědět, že celý problém vznikl, protože se zpozdilo plnění skrytých nádrží prezidentského speciálu bauxitem... Chemtrails to je horší sviňa, jak pražská kavárna!
 

OT: LKPR T3-T4   21. 10. 2016 / 18:33
js76
On hlavně každý rozumněji uvažující tvor ví, že plánovat cestu na tak významnou událost, přesněji - na událost, kde zpoždění je ostudou přímo nebetyčnou, s tak malou časovou rezervou nejde. To je malér jedna dvě. Ostuda se násobí přístupem Hradu, který když už šplápne do lejna, neočistí botu a nepokračuje dál, ale šlape do toho znovu a znovu až je to úplně všude kolem.

Nějaké vysvětlování pravidel leteckého provozu samozřejmě smysl nemá, na Hradě mají jasno. Připomíná mi to scénku, kterou jsem shodou okolností dneska našel k tématu hořících telefonů od Samsungu. Ale ona se korporátní kultura od té papalášské zas tak moc neliší.

https://youtu.be/BKorP55Aqvg
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 08:04
Mike76
Sakra krutej proti větr!!!!
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 17:58
Stew
Kecálista
https://www.windytv.com/?300h,2016-10-13-09,50.067,14.650,6
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 12:40
MzM   
Vy tomu tak rozumíte. Na malá letadla přece fouká víc!
(Stejně jako cyklista jede pořád do kopce a proti vvětru)
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 12:50
kuma   
Jojo, to bude vono.
Jede beduín pouští a je mu hrozně vedro, velbloud se potí, děs. Najednou jede kolem cyklista a beduín se ho ptá - Jak to, že ti není vedro? a cyklista: No, jedu tak rychle, že mne ten vzduch ochlazuje. Beduín na to -Joj, to je dobrý! a začne bičovat velblouda k vyšší a vyšší rychlosti. Vánek se skutečně stává příjemnějším - v tom velbloud zavyje a s krvavou pěnou u huby padne do písku. Jede kolem jiný beduín na velbloudu a ptá se, co se stalo.
A náš beduín na to: Já nevím. Asi mi umrzl velbloud...
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 13:32
Zdenda
To je trefa . Takhle nějak vypadají komentáře od .., no víte od koho
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 13:51
Mike76
Ne tak prej eroplán na finále mu nedal přednost... normálně mnel přibrzdit nebo zastavit u pankejtu bilknout dálkovejma počkat a pak letět dál. Prostě absolutní přednost... tak pravil Svazáček.
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 15:56
kuma   
No, všichni se bavíme o zevně dostupných faktech, ale zcela jasno maj, myslím, piloti. Ale ti to neřeknou nahlas. Podle mého itinerář celé cesty zvoral hradní protokol. Někdo si asi myslí, že když se do letadla nacpe prezident, celé letiště a všechna letadla v okolním luftu budou se zatajeným dechem čekat, dokud speciál nezmizí za obzorem. Že superýbrVIP letadlo odstartuje rovnou od terminálu, jen se tam dá plný knedlík. A tak když je "odlet 11:30 a letadlo se ze špalků pohne v 11:34 tak už je to 10 minut zpoždění (a možná to bylo ještě o minutu dřív, než byl ten plánek). Pojíždění přece nespotřebuje žádný čas, že. Skoro mám dojem, že si někdo musel říct "to přece nejde zvládnout, ale už toho mám plný kecky, když to tak chtěj, tak se to tak udělá". No a ti, co by měli říct "promiňte, zvorali jsme to my", řeknou "jedná se o podlý útok na pana prezidenta".

Mně se po Blaníkovi stejská... "Nešňupej to! Když to šňupou, tak to není cukr!!!"
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 19:40
happypetr   
 

OT: LKPR T3-T4   20. 10. 2016 / 22:19
Mike76
Já to taky občas odpálím z pojížděčky (když jsou teda protivětry) od našeho terminálu 1 - klubovny ne žebychom teda měli terminály dva...
 

OT: LKPR T3-T4   21. 10. 2016 / 08:33
kuma   
Že s tím teda ještě prudím, tak jsem shodou okolností potkal staré video, které názorně ukazuje to, co si Hrad (ústy mluvčího) představuje pod pojmem "absolutní přednost před přistávajícím letadlem":
https://www.youtube.com/watch?v=yWbg8UH50fA
 

OT: LKPR T3-T4   21. 10. 2016 / 12:50
Instructor
Vašku, pri všetkej úcte k Tvojim šedinám, nemáš pravdu. Ja som si 3x pozorne pozrel priložené video. Pilot jednoznačne porušil pravidlo "pravej ruky" - prednosť má prevádzka po pravej ruke z výhľadu pilota.

PS: Netreba zabudnúť ani na skutočnosť, že pilot prilietávajúceho lietadla má k dispozícii tri funkčné brzdy: 2 brzdy na každej "šlapke" a parkovacia brzda.
 

OT: LKPR T3-T4   21. 10. 2016 / 13:53
Zdenda
 

OT: Přiblížení na dráhu přes silnici    22. 10. 2016 / 14:17
leonell
Docela by mně zajímalo, jak to tam mají jištěné.
Když si vezmu, jaké zajištění musí mít železniční přejezd, tak tady by měli být minimálně závory. Otázka je, jak to na neřízeném letišti zajistit. Klíčováním jako se snad kdysi rozsvěcela světla v Kolíně?
Každopádně je to krajně nešťastné a jde o život.
Já to zažil jen v Hořovicích, tam byl tuším semafor. Ale to už asi dávno není pravda, tohle bylo někdy kolem 1995.
 

OT: Přiblížení na dráhu přes silnici    22. 10. 2016 / 16:06
Stew
Prý tam tenkrát nebylo nic, jen klasické nápisy STOP nastříkané na cestě, která nepatřila letišti. To ji tehdy chtělo od majitele odkoupit, ale neúspěšně.
http://www.flyingmag.com/dramatic-footage-captures-airplanesuv-collision

Taky tam šachovali s posunutím prahu dráhy.
http://www.boldmethod.com/blog/learn-to-fly/private-pilot/cessna-172-on-short-final-hits-a-car/
 

OT: Přiblížení na dráhu přes silnici    22. 10. 2016 / 18:01
kuma   
To je hezký odkaz, děkuji!
Ani ne tak kvůli té cesně, jako kvůli tomu ostatnímu, např. zde:
http://www.boldmethod.com/topics/quiz/
zkuste si schválně naklikat testík...
 

OT: Přiblížení na dráhu přes silnici    22. 10. 2016 / 19:01
Stew
Ten první - 67% Ty další radši nezkouším
 

OT-MM: LKPR T3-T4   22. 10. 2016 / 18:00
kuma   
Tak jo, už je to venku. Ministr to s dispečery ustál
https://www.novinky.cz/domaci/418352-tok-se-zastal-leteckych-dispeceru-ve-sporu-s-hradem.html

A je to, myslím poprvé, co se mluvčáček omluvil... Upřímné to ale asi nebylo. Smutný folklór.
 

OT-MM: LKPR T3-T4   22. 10. 2016 / 18:34
Koprik
...to bylo jasný od začátku, že to hradní protokol totálně posral.Všechny delegace kromě české přijely s dostatečnou rezervou...Zítra bude tlustej Forejt převelen na vlastní žádost do Mukačeva))
 

OT-MM: LKPR T3-T4   22. 10. 2016 / 21:08
kuma   
Jasný jo , tak jako řadu jinejch prů... přehmatů, v poslední době. Ale zatím to ještě nikdy nepřiznali, teď poprvý
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ