| | | OT protoze dotaz na real. 9. 9. 2016 / 20:46 | |
| | At jsem predpisy studoval jak chtel , nenasel jsem jak nejmladsi pasazer muze byt vezen na palube SLZ, ULL. Je to nejak limitovane? Pokud by to byl treba kojenec, jak ho pripotam Diky za odpovedi z kusenejsich... |
| |
|
| | | OT protoze dotaz na real. 9. 9. 2016 / 22:47 | |
| | Nevím jak teď, ale bývalo to v případě ULL 15 let. Málokdo to veděl a málokdo to dodržoval |
| |
|
| | | OT protoze dotaz na real. 9. 9. 2016 / 23:21 | |
| | Pro GA (dospělá) letadla je minimální věk cestujícího 2 roky.
PetrS |
| |
|
| | | OT protoze dotaz na real. 10. 9. 2016 / 08:47 | |
| | Netroufl bych si vzít do malého letadla mimino... obzvlášť do dvoumístného... jak se mu nebude líbit, bude řvát, že motor neuslyšíš a co pak... u krajnice nezastavíš a je to IMHO nebezpečné rušení koncentrace pilota. Nabízí se otázka, proč vůbec cpát takového prcka do letadla? Nic z toho mít stejně nebude... A pokud čistě pro přepravu... to radši to auto s možností zastávky podle potřeby. |
| |
|
| | | | OT protoze dotaz na real. 11. 9. 2016 / 10:48 | |
| | Souhlas s FSPilotem.. (y) |
| |
|
| | | OT protoze dotaz na real. 11. 9. 2016 / 20:44 | |
| | | |
|
| | | OT protoze dotaz na real. 24. 10. 2016 / 16:04 | |
| | Zírám na zmínku o prahu 15 roků pro pasažéra - netušil jsem a nevím, jestli vůbec kdy byla pravda? Nevztahuje se to k výcviku?
Předpis UL-1 o tom nehovoří a nemyslím, že by to mohlo být kdekoliv jinde. Samozřejmě to nic nemění na pojímání letu v SLZ (a koneckonců i GA) jako rizikové aktivity, na obecné odpovědnosti v případě nehody a tím zapeklitějším možným situacím - zvažte možné dopady třeba při trvajících rodičovských sporech.
Každopádně, kloním se k předřečníkům vč. článku dr. Melechovského. (viz též diskuse pod kopií na Aerowebu: http://www.aeroweb.cz/clanky/4356- ) - teprve od cca školního věku to má IMHO smysl jak pro dítě, tak pro pilota, a i tak je to hodně individuální. Používat ULL pro přepravu kojence je imho opravdu blbost - jak ze zdravotních důvodů (dutiny, působení hluku), tak z hlediska rozptylování pozornosti pilota, jakmile let nebude probíhat zcela dle představ jednoho či druhého. Starší (řekněme tříleté) dítě je na tom sice možná zdravotně o něco lépe (možná ne), ale o to více je nevyzpytatelné ve svých reakcích a zároveň možnostech. Už jenom, co když se začne nudit a zkoušet, na co ze své pozice dosahne a co to udělá. Svého tříleťáka bych zatím nevzal do UL ani na pár minut vyhlídku, natož jako způsob dopravy.
|
| |
|
|