samozřejmě že má šířka sběrnice dopad na výkon, ale ne jako samostatný údaj, viz např.:
Vliv šířky paměťové sběrnice (memory bus) na výkon je velmi výrazný. Tento údaj, nejběžněji 64, 128 a 256-bit, značí kolik informací je schopna karta každý hodinový takt protlačit mezi GPU a pamětí. Celková propustnost paměti (bandwidth) se pak získá snadno jako - frekvence x šířka sběrnice - myslim že to je vcelku jasný, polopaticky vzato jak často * kolik
čili tam kde se pracuje s velkým množstvím dat, v případě fligh simů myslím tohle může být výrazný bottleneck, takže na to opatrně. I to je jeden z důvodů proč moje staší GTX 780Ti (384-bit)vychází i proti novějším grafikám zrovna třeba v Preparu dobře...
jinak často tady čtu jak je pro FSX GPU nepodstatná...musím říct, že mám vcelku jiný názor...vždyť i v FSX můžou být addony s vysokým rozlišením textur a rázem se zpracovává hromada dat cestou přes GPU... |
|